סרטון קורע לב שהועלה לרשת בימים האחרונים הצליח לגעת בלבבות הגולשים, במסגרתו כלב נאמן נשאר להמתין לבעליו בציפייה – אך זה הלך לעולמו לאחר שנדבק במגיפת הקורונה. סינג נגרן טהאנרוג'יט, שהיה בן 76, אושפז בבית החולים בדרום מרכז תאילנד ב-20 באפריל, אך מת כתשעה ימים לאחר מכן בעקבות סיבוך של הנגיף. צפו בתיעוד הכלב המרגש:

הכלב הנאמן ממתין לבעליו המנוח (צילום: מתוך יוטיוב)

גם בני משפחתו של המבוגר נדבקו בנגיף ושהו בבידוד במלונית, כך שביתם נותר ריק לגמרי. בסרטון שצילם אחת השכנים, ארנון נפורן, שלקח על עצמו למטפל בכלב בימים בהם המשפחה לא יכלה לעשות זאת, אפשר לראות את חיית המחמד מאחורי סורגים. הכלב המדהים עמד בנחישות בפתח הבית לאורך התקופה וסירב ללכת, שכן הוא שמר בנאמנות על הנכס. 

בעקבות התיעוד וההתרשמות של השכנים מהכלב, רבים מתושבי השכונה החליטו לצאת מביתם ולתרום את חלקם בטיפול בכלב שנותר בודד. שכנים ועוברי אורח אחרים דאגו לו והאכילו אותו מבעד לסורגים. אחרי שנפורן העלה את הסרטון וזכה לחשיפה אדירה, הוא התראיין לתקשורת המקומית והסביר: "הבעלים של הכלב מת מקורונה ובימים שאחר כך הוא היה נראה עצוב כי נשאר לבד. לקח לנו זמן להבין שהוא ללא טיפול אז אני מניח שהוא בטח רעב במשך ימים לפני שגילינו על כך".