בשנת 2003 ילדה בת ארבע, בשם סופיה סוארז, נחטפה מביתה בקניוויק, וושינגטון ומאז נעלמו עקבותיה. בימים האחרונים פורסם סרטון בטיקטוק, בו העיתונאי המקסיקני, אוסקר זזואטה, ראיין אישה צעירה באזור קוליקאן שבמדינה. מבלי שהתכוון, האישה חשפה פרט מטורף על חייה, בעקבותיו המשטרה נוטה להאמין כי ייתכן והאישה היא אותה בת הארבע שנחטפה לפני 18 שנים. צפו בראיון שגרם לפתיחת החקירה מחדש:

סרטון הטיקטוק שחשף פרטים על חטיפה לפני 18 שנים (צילום: LILIHINOJOSA12 TIKTOK)

בראיון אפשר לשמוע את המראיין שואל את האישה אם היא מתרגשת לקראת יום ההולדת שלה, אך הופתע לשמוע תשובה שלא ציפה לה כלל. "בכנות, אני לא אוהבת את היום הולדת שלי. זה מזעזע אותי בכל פעם שיש לי עוד אחד. אני רק רוצה לפגוש את דודה שלי וסבתא שלי ושהן יבואו להיות איתי כי נחטפתי", אמרה האישה. 

בהמשך העיתונאי נתן לראיון להתגלגל, במסגרתו האישה המשיכה: "אני רק רוצה להתאחד עם משפחתי. אומרים לי שנחטפתי, אולי מאיטליה אולי מיפן. אני רק מקווה שיבואו לחפש אותי כי אני לא באמת יודעת מאיפה אני". תחילה, כאשר הסרטון הועלה לטיקטוק, הגולשים היו בטוחים שהאישה משקרת וכי אולי מדובר במתיחה, אך משטרת ארה"ב ראתה משהו אחר לגמרי. 

בעקבות הסרטון המשטרה החלה להציף את התיק של סופיה סוארז, שכן היא דומה מאוד לאישה שטענה כי היא נחטפה. בימים אלו, המשטרה אוספת עוד פרטים על הנושא, במטרה לפענח את מקרה החטיפה שנותר כתעלומה במשך השנים. עוד דווח כי סוארז נראתה לאחרונה משחקת בחדר השינה שלה ב-4 בפברואר 2003 בסביבות השעה 21:15, יום לפני יום הולדתה החמישי.