זה בדרך כלל מובן מאליו שתשומת הלב צריכה להיות סביב החתן והכלה המאושרים, אך אם החתן החליטה שהפעם היא גונבת את ההצגה. בזמן החתונה, בה הכלה תכננה לחשוף מול כל האורחים את הריונה, אמו של החתן החליטה לחשוף בעצמה בשורה מטלטלת וסיפרה מול כולם כי היא בעצמה בהריון. 

הכלה הטרייה חשפה בפוסט שכתבה ברשת החברתית Reddit את השתלשלות העניינים, שהותירה אותה המומה לגמרי. לדבריה, בעיצומו של הטקס הצנוע שהיא ובעלה ערכו בצל מגיפת הקורונה, היא רצתה לשתף את כולם שהיא מצפה לתינוק. לפני שהזוג המאושר הספיק לומר את דבריו, אמו של החתן החליטה לשאת כמה דברים, אבל ממש לא בהקשר של החתונה. 

כמו כן, הכלה הוסיפה: "הוריו של בעלי הם צעירים והמשפחה מצומצמת. רק יום קודם חמותי שאלה אם היא תוכל לקבל את המיקרופון, אבל לא ציפיתי שהיא תספר משהו על עצמה". הכלה הצעירה אמרה כי "ברוב טיפשותה" היא באמת האמינה שחמותה תברך אותה לכבוד הנישואין, אך פתאום כשהיא החלה לשאת את דבריה מול כולם היא הודיעה שהיא מצפה לתינוק. "היא עדיין די צעירה ובריאה אבל זה היה הלם, ומה שיותר גרוע היה שגם אני בהיריון ורציתי לספר את זה בחתונה. הכל הרגיש לא טוב אחרי הנאום שלה", כתבה הכלה. 

אחרי הבשורה ההזויה של אם החתן, הכלה הגיבה באמוציונאליות, ולדבריה, הרסה את החתונה של עצמה. "בעלי בצד שלי, אפילו שקצת לא נעים לו מאימא שלו, שגם היא בהיריון. עכשיו אני מתחילה לתהות אם קצת הגזמתי בתגובה שלי?", כתבה הכלה. כמו כן, הגולשים, שהיו המומים מהסיפור הלא שגרתי הביעו את דעתם ודווקא חיזקו את הכלה המבולבלת. "זכותך לכעוס, זה היום שלך", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחר הוסיף: "בכנות, זה מוגזם לגמרי אפילו לבקש דבר כזה, אז פשוט להחליט על עצמך לבשר בשורה כזו – הגבת בהיגיון".