צעירה בת 25, שהייתה בהריון, לא תיארה לעצמה שבתוך הבטן היא סוחבת תשעה ילדים. חלימה סיסה, שחיה במאלי שבאפריקה, הדהימה את העולם לאחר שילדה את תשע התינוקות שלה, אחרי שהיא הייתה בטוחה שהיא עומדת ללדת כשבעה ילדים. כבר בחודש מרץ סיסה הוטסה למרוקו כדי לקיים את הלידה בצורה בטוחה יותר, אך התברר כי בדיקת האולטראסאונד טעתה וכי היא סחבה ברחמה תשעה עוברים. צפו בתיעוד מתוך בית החולים:

בת 25 ילדה תשע תינוקות בבת אחת (צילום: רויטרס)

הלידה, שהתקיימה בניתוח קיסרי, הפתיעה גם את הרופאים, שכן גם הם נערכו ללידה של שבעה תינוקות בלבד. בראיון לתקשורת המקומית שרת הבריאות של מאלי, פנטה סיבי, אמרה: "האם והילודים, חמש בנות וארבעה בנים, במצב טוב ועברו את הלידה בשלום". בדיעבד, התברר כי רופא הנשים שליווה את סיסה טעה באבחנתו ופספס שני עוברים עוד שהיו ברחם. 

אחד התינוקות באינקובטור (צילום: רויטרס)
אחד התינוקות באינקובטור (צילום: רויטרס)

כמו כן, דווח כי סיסה שהתה במשך שבועיים לפני הלידה בבית החולים " Point G" שבמאקו, בירת מאלי, לפני שהועברה למרוקו ב-20 במרץ. אחרי חודש וחצי, סיסה ילדה ביום שלישי האחרון, וכרגע לא ברור אם הלידה הלא שגרתית נבעה מהפריה חוץ גופית או שמא מדובר במקרה נדיר של לידת עוברים מרובה. מקרה אחד שהיה דומה התרחש בשנת 1999, אלא שאז הוא נגמר בטרגדיה נוראית, בסופה כל תשע התינוקות מתו זמן קצר לאחר הלידה.