במהלך החודש האחרון צצו באפליקציית הטיקטוק שני חשבונות חשודים של שני גברים שטוענים כי הם "נוסעים בזמן". הראשון, בשם חוויאר שחי בוולנסיה, ספרד, שיתף את המסע המוזר שלו, כשלטענתו הוא משוטט בעיר נטושה בה האנושות כולה נכחדה. השני, דווקא סיפר כי הוא הגיע משנת 2582, ולטענתו כדאי שניזהר ממספר אירועים שעתידים לקרות בשנים הקרובות. כך נראה זה "בעולם מקביל":

"נוסע בזמן" טוען שנתקע בעולם מקביל (צילום: UNICOSOBREVIVIENTE TIKTOK)

על פי חוויאר, הוא התעורר יום אחד לבד בבית החולים בוולנסיה, מבלי לזכור את שמו או היכן גר. "כשיצאתי החוצה לא אף אחד בחוץ, הכל היה כמו בשנת 2021, אבל המכשירים והאלקטרוניקה הראו שהשנה היא 2027", סיפר. בהמשך חוויאר טען כי הוא הגיע במקור מהעתיד, אך כיום הוא נמצא ב"עולם מקביל" בשנת 2021, שם אין אף אחד. 

על אף שגולשים רבים פקפקו בדבריו, הסרטונים של חוויאר הופכים יותר ויותר ויראלים וצוברים אין ספור תגובות. "אני יודע מה עשית! צילמת את המקומות בזמן הסגר ובגלל זה אין אחד", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר ניחש: "אני חושב שהוא שוטר ובגלל זה היה לו גישה למקומות האלו". מלבדו, גם משתמש הטיקטוק הנוסף שטוען כי הגיע מהעתיד מצליח לשגע את הרשת עם סרטוני אזהרה מבהילים במיוחד. הנוסע בזמן שמזהיר מ"מכת חושך":

הנוסע בזמן שמזהיר מ"מכת חושך" בשנת 2026 (צילום: TIMETRAVELER2582 TIKTOK)

לדברי המשתמש השני, המכונה Timetraveler2582, הוא הגיע מהעתיד כדי להזהיר את תושבי כדור הארץ משלושה ימי חושך מוחלט, שלטענתו עתידים להתרחש בתאריך 6 ביוני 2026. בשורת ה-BIO של המשתמש הוא כתב: "כן, אני נוסע בזמן אמיתי והגעתי משנת 2582. עידן חדש עומד להתחיל, תתכוננו". 

על פי "הנוסע בזמן", הוא טען כי כדור הארץ יוחשך ואלו ההוראות שהותיר לגולשים: "אל תסתכלו לשמיים שמגיעים מהפירמידות ואל תשמשו בשום אמצעי תאורה מעשי ידי אדם, למעט נרות". הצופים בסרטון אמנם היו סקפטיים בנוגע למידע, אך חלקם דווקא טענו: "סימנתי את התאריך ביומן. אתם יודעים, ליתר ביטחון".