המבקרים בגן החיות צ'ימאנג, שבמחוז שאנשי בצפון מערב סין, הגיעו להביט בכלוב הזאבים, אלא שבמקום חיכה להם כלב מקסים מסוג האסקי סיבירי. בסרטון שצילמה אחת התיירות, שזוהתה בשמה הפרטי יאן, אפשר לראות את הכלב עומד מאחורי הזכוכית ונובח על העוברים ושבים. צפו בתיעוד הכלב בכלוב הזאבים: 

בסרטון אפשר לשמוע את יאן אומרת: "זה לא זאב? אז למה הוא נובח כמו כלב?", בזמן שצילמה את החיה ולידה את השלט עם ההסבר על הזאבים. בראיון לתקשורת המקומית, יאן סיפרה: "לקחתי את הבן שלי לראות את הזאב וכשהוא ראה את הכלב הוא ישר אמר לי 'אמא תראי זה לא כלב, הוא נובח'. בהתחלה הסברתי לו שזה לא כלב אלא זאב ואפילו הראתי לו את השלט, אבל אז הכלב התחיל לנבוח! הייתי כל כך מבולבלת". 

 על אף שאפשר לראות בבירור שמדובר בכלב, איש צוות מגן החיות טען בנחישות כי מדובר בזאב ולא בכלב. "זה בלבול שקיים הרבה אצל מבקרים, למרות שאם תשאלו אותי מדוע הזאב השמיע קולות נביחה אני אענה שאין לי מושג", אמר העובד. בעקבות הפרסום של הסרטון התעורר דיון ברשתות החברתיות, במסגרתו טענו הגולשים: "מישהו פעם ראה זאב נובח או מכשכש בזנב? לא!". כמו כן, הפרשה נותרה עדיין ללא תשובה חד משמעית, אך היא עלתה לכותרות לאחר שאותו גן החיות בדיוק הציב גולדן רטריבר בכלוב האריות בחודש שעבר.