מאז שהיה בן 14 חודשים, קרטר נכנס למטבח והיה ליד ימינו של אמו בכל מה שקשור לבישול ארוחות הערב למשפחה. היום, כשהוא בן שלוש בלבד, הבן מבשל ארוחות שלמות ללא כל עזרה חיצונית. אמו של קרטר, לאורה, העלתה לעמוד הטיקטוק שלה סרטונים בהם בנה הפעוט מבשל וגרמה לגולשים להתאהב בשף הקטן. כך התחיל קרטר הקטן לבשל:

בן השלוש שמבשל לכל המשפחה (צילום: LAURALOVE5514 TIKTOK)

כדי להקל על הבישול, לורה דואגת לסדר את המצרכים לפני שקרטר מתחיל בבישולים ומכניסה אותם למיכלים קטנים לפני כמויות. מהרגע בו הכל מסודר, בן השלוש משתלט על העניינים ומבצע את כל הפעולות – חיתוך, מזיגה, ערבוב ובישול על הגז. לדבריה של האם, קרטר התחיל קודם כל עם מתכונים קלים כמו הכנה של מיצים ושייקים. בנוסף לכך, הוא למד איך להתעסק עם גז קודם כל כשהיה כבוי, מחשש שיקבל כוויה. 

@lauralove5514

He had so much fun cooking Chili for dinner ♥️ ##WidenTheScreen ##fyp ##foryou ##toddlersoftiktok ##toddler ##recipes

♬ Send Me on My Way - Guy Meets Girl

"לפני שקרטר נגע בכיריים וידאתי שהוא מבין את הסכנה הכרוכה בכך. עשינו גם מספר ניסיונות כשהכיריים היו כבויות והסברתי לו בדיוק במה מותר ובמה אסור לגעת. כך גם עם התנור", אמרה לאורה. הסרטונים של קרטר מבשל הועלו לעמוד הטיקטוק של אמו, בשם lauralove5514, וצברו מיליוני צפיות ותגובות של הגולשים, שחלקם הוקסמו מהבשלן הצעיר, אך חלקם דווקא פחות התחברו לרעיון. 

"הוא אפילו משתמש בתיבול", כתב אחד הגולשים שהופתע מבן השלוש, בעוד אחרת הוסיפה: "זה כל כך מקסים. עשה לי חשק ללמד גם את הבן שלי לבשל". לעומתם, היה גם מי שראה את הסכנה וכתב: "מדוע ילדים לא יכולים פשוט להיות ילדים? הוא לא צריך לדאוג לבשל לכולם". בתגובה, לאורה התייחסה ואמרה: "הבישול הגיע ממנו לחלוטין. הוא ראה אותי מבשלת וביקש לעזור, אז אמרתי כן – כל כך פשוט. אני לא מכריחה אותו לעשות כלום".