אחרי 23 שנות נישואין, בני הזוג ממרכז הארץ שעל פי קרוביהם תמיד ניהלו קשר מוצלח ותקשורתי, החלו לשים לב לשינוי דרמטי ביחסים. בחודשים האחרונים, הבעל החל לנסות להסתיר מאשתו את הטלפון שלו ולא נתן לה להתקרב אליו, מה שהיה בשגרה עד לא מזמן. בשלב מסוים, האישה החלה לחשוד בבעלה כי הוא מנהל רומן, אלא שהסוד שהחביא התגלה לבסוף כשונה לגמרי. 

בבקשה לגירושין, שאמורה להיות מוגשת בימים הקרובים באמצעות עורכת הדין שרין סולן, האישה טענה כי ברגע שבעלה סירב לתת לה את הטלפון שלו התברר לה כי הוא מנהל קשר עם אישה אחרת. בתגובה לכך הבעל טען: "לא היו דברים מעולם. אני אמנם חבר בכמה קבוצות שעוסקות בנושאים שונים אך אין קשר לנשים ובטח שאין לי מאהבת". 

הסכם גירושין (צילום: Shutterstock)
הסכם גירושין (צילום: Shutterstock)

עוד לפני שהוגשה הבקשה לבית הדין הרבני, עו"ד סולן הציעה לאישה כי במידה ובעלה יסכים להשאיר את הטלפון שלו בצורה חופשית היא תבליג ולא תבקש לדעת מה היה בעבר. כאשר האישה הסכימה ההצעה הועלתה בפני הבעל, שהסכים בתחילה וזמן קצר לאחר מכן חזר בו. "אם הבעל טוען שאינו בגד באשתו שיוכיח. אם הוא יסכים ליידע את האישה בסיבה האמיתית, הדבר ימנע מבני הזוג גירושין", העריכה עו"ד סולן. 

לאחר שכנוע קצר, הסכים הבעל לגלות מה החביא מאשתו וחשף: "החלטתי לנטוש את הבחירה המסורתית שלי בבנימין נתניהו ולתמוך בנפתלי בנט". לשם כך, הבעל הצטרף לשלוש קבוצות וואטסאפ, שאחת מהן פועלת לגיוס מתנדבים לקמפיין הבחירות. אם חשבתם שהבעיה נפתרה – תחשבו שוב, האישה קיבלה את הבשורה בצורה קשה, ועל אף שלא היה מדובר במאהבת, האישה הרגישה נבגדת לגמרי. "אצלנו בבית תמיד היינו ליכוד וככה נשאר. אם הוא רוצה ללכת עם בנט שילך מהבית", אמרה האישה. בימים אלו, הדיון הועבר אל בית הדין הרבני, שם האישה תחליט באופן סופי אם היא תפרק את הנישואין.