מחוץ לנקודת תרומה לצדקה בחנות במיסיסיפי, ארה"ב, נמצא פעוט בן שנתיים שננטש עם פתק קורע לב ושקית קטנה עם בגדים. הילד, שעקב גילו שמו אינו הותר לפרסום, ישב בחוסר אונים מחוץ לחנות מרצון טוב ובטענה כי "אמו לא יכולה לטפל בו יותר", כפי שנכתב בפתק. בצילומים של מצלמות האבטחה במעגל סגור מהאזור אפשר לראות את האם, שהתחבאה מאחורי מסכת קורונה וכובע, ביום שני האחרון. הפוסט שפירסמה המשטרה המקומית בנוגע לנטישת הפעוט:

שוטרים ממשטרת סאות'סטון שבמדינה מצאו את הילד הנטוש והעלו בעמוד הפייסבוק הרשמי של המשטרה המקומית את התמונות של הפעוט, יחד עם תמונות של שני חשודים. שש שעות לאחר האירוע, השוטרים עצרו אישה שככל הנראה קשורה למקרה, אך לא ברור אם מדובר באנשים שתועדו במצלמות. מפקד המשטרה המקומית, מק'ון מור, אמר כי החשוד הועבר למעצר אך טרם חשף פרטים על זהותו. בנוסף לכך, הוא הוסיף: "ברצוננו להודות לכל האזרחים שגילו דאגה כלפי הילד. תהיו סמוכים ובטוחים כי הוא נמצא בשלום והוא צפוי להתאחד עם משפחתו אחרי שהמשטרה תאשר זאת. 

בנוסף, הוא ציין כי בזכות שיתוף הפעולה של האזרחים, שהציעו טיפים לגבי זהותם של ההורים, רשויות החוק הצליחו למצוא בצורה מהירה את החשודים. על פי הדיווחים, החשוד בנטישת הבן הוא גבר לבוש שחורים שהתחבא מאחורי מסכה, משקפי שמש וכובע רחב שוליים. נכון לזמן כתיבת שורות אלו, גבר אחד נמצא בחקירה בנושא, אך טרם אושר באופן סופי כי אכן מדובר באותו אדם שנטש את בן השנתיים.