רגע לא ייאמן תועד בשבוע שעבר, בעיר למפונג שבאינדונזיה, בו אפשר לראות ילד בן 12, שהסתבך בין חוטי עפיפון ועף באוויר – לפני שהוא צנח ארצה מגובה של כ-30 מטרים. בסרטון, אפשר לראות ממרחק את הילד הצעיר ועף באוויר יחד עם עפיפון הדרקון שלו, וצלל אל תוך הקהל ההמוני שנכח בפסטיבל בבית הספר התיכון המקומי. צפו בתיעוד ***קשה לצפייה***

באורח פלא, הילד, שזוהה רק בראשי התיבות I.R, שרד את הנפילה הקשה, אך על פי הדיווחים בתקשורת המקומית Coconut Jakarta, הוא שבר עצמות רבות בגופו. בימים אלו, הילד מחלים בבית החולים, אחרי שבוצעו בו שני ניתוחים והוא טופל בעקבות שברים בשישה מקומות שונים בשתי הזרועות שלו, כך נמסר מהסוכנות המקומית להגנת ילדים באינדונזיה, Pringsewu. 

אחיו הבכור של הילד, אקיל בן ה-28, סיפר כי אח נוסף של השניים הטיס את העפיפון, שהיה בצורת דרקון והיה נראה לפחות פי שלוש מגודלו של הילד, בעוד I.R החזיק בחוט. לדברי אחיו, שחיכה במכונית במהלך האירוע, זו אינה הפעם הראשונה שבן ה-12 מעיף עפיפונים גדולים. אך בחוסר מזל, דווקא הפעם התקרית הסתיימה בנפילה אכזרית. כמו כן, אחרי ההתרסקות, תושבים מקומיים מיהרו לעזור לילד ולקחו אותו אל המרפאה הסמוכה, משם הוא פונה אל בית החולים המקומי. 

Coconut Jakarta דיווח כי בתגובה לאירוע, הממשלה הזהירה חשוב שילדים יטיסו עפיפונים המותאמים לגודלם, שכן זו אינה התקרית הראשונה בה ילד נפצע בצורה כזאת. כפי שדיווחנו בחודש אוגוסט האחרון, ילדה בת שלוש נתפסה בעפיפון במהלך פסטיבל בטיוואן ועפה לשמיים.