שני אחים חורגים, שנפגשו בפעם הראשונה לפני שש שנים, כאשר הוריהם התחילו לצאת, התאהבו אחד בשנייה ובימים אלו הם נמצאים בזוגיות רומנטית ודביקה במיוחד. יחד, השניים מתחזקים חשבון טיקטוק מצליח, בשם AlphaFamilia, עם יותר מ-600 אלף עוקבים שמתעניינים בצורת החיים הלא שגרתית של הזוג. צפו בסרטון מתוך עמוד הטיקטוק של האחים למחצה:

דיאנה קמילה וג'ורדי ונה, סיפרו כי הם התאהבו לראשונה במהלך ערב משפחתי בו שני האחים ראו יחד סרט, התקרבו אחד לשנייה לאט, ומאז הם בלתי נפרדים. בראיון שערכו לעיתון החדשות LadBible הבריטי, קמילה אמרה: "הכרנו לפני שש שנים, אך התחלנו לצאת רק לפני שלוש שנים. אנחנו מאוהבים ולא כולם חייבים לאהוב את זה. אנחנו אחים חורגים גאים". 

על אף הביטחון של הזוג והגאווה שלהם בסטאטוס המשפחתי,  השניים עדיין מקבלים הרבה מאוד ביקורת ברשת וסופגים בכל יום אין ספור הודעות שנאה קשות בנוגע לעובדה שהם אחים חורגים. אנשים תייגו אותם ברשת, כינו אותם "מגעילים" ואף קראו להסיר את חשבון הטיקטוק שלהם מהאפליקציה. במספר תגובות נכתבו הערות כמו: "זה לא חוקי", או "אני מרגישה ממש לא נעים לצפות בזה". חשוב לציין, כי כיוון ששני האחים אינם קשורים בקשר דם, היחסים ביניהם חוקיים לגמרי מבחינה טכנית ומשפטית. 

מתוך עמוד הטיקטוק של זוג האחים למחצה:

בראיון קמילה התייחסה להערות הפוגעניות שהיא מקבלת ברשת ואמרה: "אנשים מאוד שליליים בנוגע למערכת היחסים שלנו. קשה לאנשים להבין את הזוגיות הזו אבל מבחינתנו – אהבה זו אהבה", והוסיפה: אתה לא יכול לבחור במי להתאהב". שנשאלה על התוכניות לעתיד שלה ושל בן זוגה, קמילה ענתה: "אנחנו פשוט נותנים לדברים לקרות. כרגע אין לנו תוכניות להביא ילדים, אך אולי בעתיד".