עם מסכת קורונה ובאטמן על הפנים: למרות ההגבלות במסגרת משבר הקורונה, מסתבר שיש מי שהמצב גרם לו דווקא לצאת מהבית. מדובר באזרח צ'ילה שהבין שבעקבות ההגבלות, שמטרתן למנוע את ההתפשטות המגיפה, העיר סנטיאגו נקלעה לקשיים כלכליים כמו רוב העולם. אחוזי האבטלה בעיר עומדים על כ-12% ומספר מחוסרי הבית עלה משמעותית.

בשבועות האחרונים, האזרח החליט לקחת את המצב לידיים כשהוא התחפש לגיבור העל באטמן ויצא לרחובות. המשימה - לחלק מזון לנזקקים, המטרה - ללא ספק סולידריות.

באטמן בפעולה. צילום: רויטרס

במקום הבאטמוביל המפורסם, הוא מגיע מצויד ברכב שטח לבן כשהוא לבוש בחליפה מלאה של באטמן, עם גלימה ושתי מסכות כמובן. האחת של הדמות, השחורה עם האוזניים המחודדות והחורים לעיינים והשנייה היא המסכה להגנה בפני הקורונה, שכולנו כבר מכירים מקרוב.

באטמן מחלק מזון לנזקקים (צילום: רויטרס)
באטמן מחלק מזון לנזקקים (צילום: רויטרס)

האיש, שבדיוק כמו גיבור אמיתי, העדיף לשמור על זהותו חסויה, יוצא מידי יום עם ארוחות חמות וציוד בסיסי, כדי לעזור לכל אלו שהקורונה פגעה בהם קצת יותר קשה. הוא מאמין שהוא יותר מסתם מחלק משלוחי אוכל. לטענתו, הוא יודע שלפעמים כדי להזין את הנפש יש צורך בהומור ולכן בחר בתחפושת של באטמן, שתעלה לדיירי הרחוב חיוך קטן וגם תשמור עליו מפני המגיפה.

בראיון עימו הוא דאג להפיץ מסר של אחווה ועזרה הדדית. הוא קרא לכל מי שיכול לתת אוכל, מחסה או אפילו מילה טובה של עידוד ואכפתיות לצאת ולעשות זאת.