מכירים הורים שלא מגוננים על ילדיהם יותר מידי ודואגים שהם לא מספיק טובים עבור בני הזוג שלהם? כי אנחנו מכירים לפחות אבא אחד כזה, וזה לא משהו ששומעים עליו בכל יום. בניגוד לסיטואציה המוכרת לכולנו, אותו אבא מוזר דווקא דואג יותר לבן הזוג מאשר לבתו בת ה-25, וזה ההסבר שלו.
 
"אני אוהבת את בתי מאוד ויש לנו קשר טוב, אבל יש משהו שרבים לא יודעים עליה - היא סוציופתית מאובחנת", הוא כתב בפוסט שהעלה לאתר reddit. לדבריו, בתקופת בית הספר היא "תמיד הייתה מסתבכת בצרות על כך ששיקרה והתנהגה באכזריות כלפי אחרים. רק לאחר תקרית חמורה במהלכה התעללה באחותה הבנתי שאני צריך לקחת אותה לטיפול".
 
כשהיא אובחנה כסובלת מהפרעת אישיות אנטי סוציאלית, הוא ממש לא היה מופתע מכך. למרבה המזל, מצבה השתפר באמצעות טיפול מתאים והיא הצליחה לייצב את חייה. יחד עם זאת, בשיחות כנות שניהל איתה היא סיפרה לו שהיא "מתקשה לחוש אהבה או אמפתיה כלפי אחרים, אפילו כלפי משפחתה". היא גם אמרה שהיא "מעולם לא חשה אשמה על שום דבר, ואפילו לא יודעת מה משמעות הדבר". 

אב מודאג מהקשר הזוגי של בתו הסוציופתית. אילוסטרציה: אינגאימג
אב מודאג מהקשר הזוגי של בתו הסוציופתית. אילוסטרציה: אינגאימג


כעת, כשיש לה חבר מאוהב שרוצה להציע לה נישואים, האב דואג מכך שהרגשות האלו לא הדדיים: "יש לה קסם אישי והיא יודעת איך למשוך אליה גברים, וגם החבר שלה מוקסם ממנה ומאוד אוהב אותה. היא אומנם נהנית מחברתו ונמשכת אליו, אבל אני בספק שהיא אוהבת אותו או מרגישה כלפיו רגש עמוק כלשהו".

הוא הוסיף: "אין לו מושג שהיא סוציופתית והיא אמרה לי שאין לה שום כוונה לספר לו על כך, כי היא משוכנעת שזה יבהיל אותו". בשל כך, כעת האבא שוקל לספר על כך בעצמו לבן הזוג: "אני באמת מחבב את הבחור הצעיר וארגיש רע אם אשמור ממנו את הסוד הזה, ואתן לו להיכנס לנישואים בלי המידע החשוב הזה. זכותו לדעת. יום אחד הוא ממילא יבין שמשהו אצלה לא בסדר, לא?".