משחק בכלי נשק ביוסטון, טקסס, הסתיים באורח טרגי, לאחר שצעיר נורה בידי ידידתו במהלך שידור חי בפייסבוק. בסרטון מהאירוע, שהופץ מאז במלואו ברשתות החברתיות (הסרטון בכתבה זו מצונזר), נראה הרגע בו דוויין הולמס, 26, נורה, מאבד הכרה ומדמם מראשו קשות. הסרטון מתחיל בכך שהשלושה, הולמס, קסנדרה דאמפר, 25, וגבר נוסף שלא זוהה, יושבים יחד במכונית במגרש חניה של תחנת דלק.



בשלב כלשהו דאמפר מתחילה לנוף באקדח לעבר המצלמה ואז אל הולמס. הוא נשמע אומר לה "את מלחיצה אותי", ומנסה למנוע ממנה לכוון אליו את האקדח. שניות ספורות לאחר מכן דאמפר יורה בראשו והוא מאבד הכרה, כשדם רב ניגר מראשו ומכתים את חולצתו הלבנה. על פי ה-NewYork Post, הולמס, אב לשניים, נלקח לבית החולים בן טאוב ונמצא מאז במצב קריטי כשהוא מורדם ומונשם, ועדיין לא ידוע האם ישרוד.



נמצא מאז הירי במצב קריטי. הולמס וילדיו
נמצא מאז הירי במצב קריטי. הולמס וילדיו



נכון לעכשיו, דאמפר נעצרה רק באשמת ניסיון לשבש ראיות לאחר שניגבה מידיה שאריות אבק שריפה, אך במשטרה לא פוסלים אפשרות שהיא תואשם בסעיפים נוספים. במהלך חקירתה היא טענתה שלא ידעה שהאקדח היה טעון, בניסיון לגרום לאירוע להראות כתאונה. הגבר הנוסף שהיה ברכב לא נעצר. אומנם מדובר בשמועות בלבד אך יש מי שטענו שזו לא היה תאונה ושדאמפר והגבר הנוסף תכננו זאת מראש וטמנו להולמס פח. אך נכון לעכשיו השמועות הללו לא אומתו בידי גורמים רשמיים.