אומרים שהעולם שייך לצעירים, ושמי שמגיע לגיל מסוים הוא כבר לא רלוונטי, מעודכן ובהחלט לא מגניב. אבל בדרך כלל מדובר בטעות, וזה הכל עניין של אופי. אפשר להיות זקן טרחן בגיל 20, או להיות צעיר טרנדי בגיל 90. לאחרונה זוג קשישים נתפסו כאחרוני בני הנוער עם לא פחות מ- 27.3 ק"ג מריחואנה. השניים סיפרו להגנתם שזה בכלל לא בשבילם, אלא עבור מתנות שהם מתכוונים לתת בחג.



פטריק, 80, וברברה ג'ירון, 83, מנברסקה, בדיוק עשו דרכם בטנדר שלהם מביתם בקלירלייק אוקס לוורמונט, כאשר לפתע הם התבקשו לעצור בצד. כשהשוטרים התקרבו לעברם כדי להגיד להם ששכחו לאותת כשפנו, מיד הריחו ריח חזק של מריחואנה העולה מן המכונית. הם החלו לחפש ברכב, ובמהרה גילו כמות מסחרית של קופסאות קרטון, שהכילו שקיות מריחואנה. "הם אמרו שאלו מתנות לחג המולד", סיפר אחד השוטרים ל - Scottsbluff Star Herald. ההערכה  במשטרה היא ששווי הסמים הוא כ-336,000 דולר.



נעצרו עם קרוב ל-30 ק"ג של גראס. אילוסטרציה: אינגאימג
נעצרו עם קרוב ל-30 ק"ג של גראס. אילוסטרציה: אינגאימג



בני הזוג הקשישים נלקחו למעצר באשמת החזקת מריחואנה, במטרה לספק אותה או לסחור בה. כמו כן, הם הוא הואשמו בכך שלא שילמו מס על הסמים - על פי החוק, יש לשלם מסים על כל סם באשר הוא, החל משבעה גרמים. נכון לעכשיו, עדיין לא ידוע האם השניים באמת רצו לתת את הגראס כמתנות לחג, למכור אותם או פשוט לעשן אותם בכיף לבד. כמו כן, טרם הוכרע עונשם, והחקירה נמצאת בעיצומה.