שירותים הם בדרך דבר די דוחה, ובהחלט נושא שיחה שנמנעים ממנו בכל מחיר. אבל במקרים רבים, דווקא שם אפשר למצוא רמזים שמשאירים אחריהם פושעים נאלחים ולא חכמים במיוחד. לאחרונה, גבר מצפון מישיגן שבארצות הברית נכנס לביתו והבין שפרצו אליו, בגלל משהו שמצא בחדר השירותים.

הצעיר, מטראוורס סיטי, התקשר למשטרה ואמר להם שנראה לו שפרצו לו הביתה. כששאלו אותו מה עורר את חשדו, הוא ענה שהבחין כי מושב האסלה היה למטה, והוא תמיד משאיר אותו למעלה.

על פי חדשות Valleycentral, אותו גבר, שרצה להישאר אלמוני, צדק לחלוטין וטוב עשה כשהזעיק את המשטרה. למעשה, כאשר השוטרים הגיעו לביתו הם מצאו בחניה הפרטית של הבית צעיר מחוסר הכרה, שנכשל קשות בתפקידו כפורץ וגנב. על פי מפקד המשטרה ג'ף אובריין, הצעיר בן ה-26 היה שיכור וכן תחת השפעת תרופות מרשם שגנב מהבית. הוא הוסיף כי השניים לא מכירים האחד את השני. נכון לעכשיו, העבריין הנאלח נמצא במעצר ומחכה בכיליון עיניים לקבל את עונשו. החקירה בעיצומה.

הגבר הסביר לשוטרים שהוא נוהג להשאיר את מושג האסלה למעלה. צילום: אינגאימג
הגבר הסביר לשוטרים שהוא נוהג להשאיר את מושג האסלה למעלה. צילום: אינגאימג

סתמו את השירותים עם שטרות של כסף

אומרים שאפשר להבין את המנטליות של המדינה והמצב הביטחוני שלה בעיקר ממה שמטריד אותה, וממה שמגיע לכותרות העיתונים בה. לפני מספר חודשים למשל, החלו אנשים בשווייץ להיות מוטרדים מכך שמישהו סותם להם את השירותים עם המון שטרות גרוסים של כסף

בכיר בז'נבה, שכנראה אינו עסוק כל כך ביום יום שלו, השקיע מזמנו ועדכן כי הוא עסוק בפתרון תעלומת השירותים הסתומים. אותו בכיר, הדובר של משרד התובע הנרי דלה קזה, אמר כי הידיעה שפורסמה בעיתון The Tribune De Geneve, לפיה מישהו סתם שלושה שירותי מסעדות ושירותים של בנק בשטרות כסף היא נכונה. מהדיווח עולה כי לתוך האסלות נדחסו חבילות של שטרות שנגרסו, בסך 500 יורו כל אחד. כל האירועים התרחשו באותה שכונה, אך במועדים נפרדים במהלך החודשים האחרונים. 

אחד המקומות בהם נמצאו השטרות, הוא תא שירותים בפיצרייה מקומית, שעלה על גדותיו. השטרות אמנם נהרסו לחלוטין, אך שוויים הכולל, לדברי דה לה קזה, הוא עשרות אלפי יורו. מחקירה שנפתחה בנושא עדיין לא ידוע למי שייך הכסף, אך בעיתון הציעו השערה, לפיה מדובר ב"נשים ספרדיות אשר החביאו את הסכום האדיר בכספת בז'נבה לפני שנים מספר שנים". החקירה באשר לזהות הבעלים של הכסף, וכן של זהות האדם שהשמיד אותם נמשכת בימים אלו.