החיים המודרניים עלולים להיות מאוד משעממים, ולרוב אנחנו מוצאים עצמו תקועים בשגרה אפרורית ומרדימה. כדי לשבור את אותה רוטינה כמעט טקסית של עבודה, שינה, לימודים, אנשים רבים פונים לפעילויות מהנות בשנות הפנאי. אך בעוד יש מי שמסתפקים בדרכים נורמטיביות ובטוחות לבילוי כטיסה, טיול, ומשחק שמחט, אחרים זקוקים למשהו שיגרום להם כמעט למות, כדי להרגיש חיים, בעיקר בתחום ספורט האקסטרים.



קפיצת בנג'י הפכה פופולרית מאוד בשנים האחרונות, והיא אומנם מאוד מאוד מפחידה, אבל היא אינה מסוכנת כפי שנהוג לחשוב. הסיכוי למות מקפיצת בנג'י הוא ביחס של 1 ל-50,000, כך שמדובר בספורט אקסטרים יחסית בטוח. כמובן שזו סטטיסטיקה מרגיעה רק במידה ואתם לא חלק ממנה, כפי שכמעט קרה לאישה אחת.

קפיצת הבנג'י של לורה, במדריד, ספרד, כמעט הסתיימה באסון, לארח שחבל הקפיצה שלה החל לזייף ולא עשה את מה שהוא אמור לעשות. האירוע תועד בידי חבריה של לורה, בסרטון שהפך מאז האירוע ויראלי ברשתות החברתיות, וזכה לצפיות רבות ותגובות של גולשים. בסרטון נראית האישה, שידוע רק ששמה לורה, מזנקת קדימה בציפייה לצלול מטה, אך במקום זאת נתקעת עם הפנים בסלעים תחתיה, לאחר שהסתבכה בחבל הקפיצה. כאשר הסובבים אותה הבינו מה התרחש, אחד מהם שם ידו על פני המצלמה והסרטון נפסק.
 
למשך רגעים איומים לורה המסכנה נותרה תלויה באוויר, מאות מטרים מעל פני הקרקע. כתוצאה מאותה תאונה כואבת נשברו כמה משיניה, והיא סבלה מחבלות ושריטות בפניה. הקסדה שחבשה ככל הנראה מנעה פגיעות חמורות יותר, אבל היא לא הצליחה להציל את פניה של לורה מפני הסלעים האימתניים.
לורה, לפני התאונה ואחריה. צילום מסך
לורה, לפני התאונה ואחריה. צילום מסך

הסרטון גרר כאמור תגובות רבות, ביניהם של אנשים שתהו מדוע לסכן את החיים ולקפוץ באנג'י. מגיב אחד אף כתב "תפסיקו לחפש ריגושים - החיים מסעירים מספיק"