גבר בשנות ה-40 לחייו פנה באופן אנונימי ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, שם כתב לה כי נקלע למצב מורכב עם אשתו וכי הוא לא יודע מה עליו לעשות כעת.

בפנייתו הוא כתב: "אשתי מנהלת רומן עם גבר בגיל של הבן שלנו. היא טוענת שזה לא אומר כלום כי היה ביניהם רק סקס אבל אני לא בטוח שאוכל לסלוח לה על הבגידה. גיליתי שהיא בוגדת בי אחרי שהחלטתי לקחת אותה להופעה ישר מהעבודה בהפתעה".

תפס את אשתו על חם בבגידה (צילום: אינג'אימג')
תפס את אשתו על חם בבגידה (צילום: אינג'אימג')

הוא המשיך: "כשהמתנתי בבית קפה מעבר לכביש שמתחת למשרד שלה, הבחנתי בה יוצאת מחזית הבניין. התכוננתי לקום ולהפתיע אותה - שנייה לפני שראיתי אותה קופצת על גבר צעיר ממנה ומנשקת אותו על פיו בתשוקה. הוא היה נראה בגיל של הבן שלנו, לא יותר מ-21 ואז הבנתי שהוא עמית לעבודה ושהוא בן 22. קפאתי במקומי ולא ידעתי אם להתעמת איתם או לחכות שהם יבחינו בי".

"בסופו של דבר הלכתי משם כדי לחשוב. כמה שעות מאוחר יותר חזרתי הביתה וחשפתי בפניה את כל מה שגיליתי. היא הופתעה והודתה שהם ניהלו רומן מיני - אבל נשבעה לי שהיא לא מאוהבת בו. אני בן 48 ואשתי בת 46. אנחנו נשואים 18 שנים ויש לנו שני ילדים, בני 15 ו-21".

היא טוענת שאין לה רגשות כלפי הבחור הצעיר (צילום: אינג'אימג')
היא טוענת שאין לה רגשות כלפי הבחור הצעיר (צילום: אינג'אימג')

"בשנים האחרונות לא ממש הלך לי בעבודה שלי. לא הרווחתי יותר מדי, נכנסתי לדיכאון ואני יודע שזה גרם לאשתי לעבוד קשה יותר. הכרטיסים להופעה בהפתעה היו כאות הערכה כלפיה ורציתי שהיא תראה שאני עדיין רוצה לבלות איתה למרות הקשיים שאני עובר. כעת היא מתעקשת שאין לה רגשות כלפי הבחור הזה אבל אני לא בטוח לאן אני ממשיך מכאן. אין לי באמת מישהו שאני יכול לבטוח בו".

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לאנונימי: "אם אשתך נחושה להתחייב שוב לנישואים, אז אולי תרצה לתת לה הזדמנות שנייה אבל שניכם תצטרכו להתמודד עם ההשלכות על מערכת היחסים שלכם. אתה מודה שעברת תקופה קשה, מה שיכול להוות השפעה על חיי נישואים ומשפחות - למרות שזה לא תירוץ לבגידה. נסו לפנות לייעוץ זוגי ולנסות מחדש את מערכת היחסים שלכם".