אישה צעירה בת 27 שעובדת כמהנדסת, חוותה התנהלות מביכה מצד מנהלה ומעמית לעבודה, בגלל פטמותיה שנראו דרך חולצתה במשרד כתוצאה מהטמפרטורה הנמוכה בחלל העבודה. הבוס הציע לה באופן משפיל לעבוד מהבית או להחליף בגדים, וזאת בעקבות תלונה מהעמית שלדבריו "הפטמות מסיחות את דעתו".

העובדת סיפרה שהטמפרטורה הנמוכה במשרד גרמה לפטמותיה לבלוט מבעד לחולצה הדקה שלבשה והעמית בן ה-23 התלונן שהמראה "לא מקצועי" ושהיא "רגישה לטמפרטורה". המנהל קרא לה ואמר שהיא יכולה לעבוד מהבית או להחליף בגדים, מולם ומול עמיתים נוספים - דבר שהשפיל אותה ופגע בה מאוד.

האם מדובר בהטרדה מינית או בהערה מקובלת? (צילום: אינג'אימג')
האם מדובר בהטרדה מינית או בהערה מקובלת? (צילום: אינג'אימג')

לאחר שסירבה להצעות המנהל, העובדת הגיבה לטענותיו של העמית, אמרה לו שעליו "להתבגר" ושאם המראה של פטמותיה מפריע לו, הוא יכול ללכת הביתה. המנהל התערב והיא הועברה לעבוד מחדר הישיבות עד סוף אותו היום. לאחר מכן נדרש ממנה להתנצל בפני העמית אך היא סירבה.

האישה פנתה לפורום באינטרנט לקבל חוות דעת. רבים האשימו את המנהל והעמית בהטרדה מינית והמליצו לאישה ליצור קשר עם משאבי האנוש ולשכור את שירותיו של עורך דין בתחום, בזמן שאחרים טענו שהיא הייתה יכולה למנוע את המצב המורכב על ידי לבישת סוודר.