גבר עורר סערה ברשת החברתית Reddit לאחר שחשף כי הוא מנהל מערכת יחסים רומנטית עם אישה שנראית "כמו כפילה מושלמת" של אחותו התאומה שנהרגה באופן טראגי בתאונת דרכים בחודש נובמבר.

לדבריו, הם היו קרובים מאוד, הבינו אחד את השני בכל דבר ואחרי מותה הוא שקע בדיכאון שנמשך חודשים ארוכים. "התבודדתי וניתקתי קשר עם חברים", סיפר. אך אז, בינואר, גורלו הפגיש אותו עם אישה צעירה שנראתה כמו אחותו התאומה המנוחה. הוא טען שהיא לא רק דומה לה באופן מדהים, אלא שהן גם נשמעות אותו הדבר ושיש לה חוש הומור זהה, ערכים ותחביבים דומים. "לרגע חשבתי שאני בהזיה", הודה.

איבד את אחותו והכיר משהי זהה לה (צילום: אינג'אימג')
איבד את אחותו והכיר משהי זהה לה (צילום: אינג'אימג')

למעשה, לשתי הנשים הללו יש אפילו את אותו השם - רוז. "פחדתי בטירוף, אבל המשכתי לפגוש אותה כי לא רציתי שהיא תיעלם לי מהחיים", שיתף. "זה כבר הפך לסיפור מאוד מוזר אבל היא כנראה ראתה בי מישהו לזוגיות וזה התאים לה". רק לאחר שלושה דייטים הוא הבין שמהצד שלה, מדובר במערכת יחסים רגילה לחלוטין. "סיפרתי לה את המצב. אולי היא קצת משוגעת (אבל אם כן, גם אני)", הודה. "כי זה לא הפריע לה בכלל".

למעשה, היא אף הציעה לו עסקה: סיפור אחד על אחותו רוז תמורת דייט נוסף. "המשכתי לפגוש אותה ולספר לה סיפורים, וככל שלמדתי עליה יותר, הבנתי כמה היא דומה לאחותי המנוחה בצורה מפחידה". בשל דאגה לבריאותו הנפשית, הוא פנה לרשתות החברתיות כדי "לשחרר את האמת": "אני לא חושה שיש לקשר שלנו עתיד. זה לא בריא בשבילי, אני יודע. רוז לא התאומה שלי, התאומה שלי מתה (וגם אם הייתה, זה לא בסדר), אבל כשאני איתה, אני פשוט... יכול לשכוח מהכל".

הוא הוסיף שהיא גם משתתפת במשחק. "לפעמים היא אומרת או עושה דברים קטנים ש'מחזקים' את האשליה. אם אני בטעות מספר לה על אירועים שהיא לא הייתה בהם, היא זורמת עם זה. היא אף פעם לא מתקנת אותי או מחזירה אותי למציאות כשאני מערבב בינה לבין אחותי".

לא חושב שיש להם עתיד יחד (צילום: ingimage ASAP)
לא חושב שיש להם עתיד יחד (צילום: ingimage ASAP)

גולשים רבים ב-Reddit הפצירו בו לפנות לטיפול, בעוד שאחרים יעצו לו להיפרד מחברתו לטובת עצמו. אחד הגולשים כתב: "אתה צריך טיפול. יש שתי דרכים להסתכל על זה: רוז לא ממש מנצלת את התפיסה שלך והאבל שלך מעצב את כל התמונה. היא דואגת לך ועושה מה שהיא חושבת שיעזור לך להתמודד. יש עתיד, אבל אתה באמת צריך עזרה".

גולש אחר הוסיף: "אתה בטוח שזה לא הראש שלך שעושה לך תרגילים כי אחותך הייתה החברה הכי טובה שלך ואתה מנסה לחיות את החברות הזו דרכה? אתה סובל מאוד. אני מניח שאחותך נפטרה רק בשנה שעברה, כך שהפצע עדיין טרי. אני לא מציע לך להיפרד ממנה, אבל קודם פנה לייעוץ ולחברים וברגע שהמחשבות שלך מספיק צלולות, אולי תעשה הפסקה עם החברה החדשה ותתמקד בעצמך קודם".