כוכבת הפורנו האוסטרלית היילי דייויס בת ה-22, חשפה בפרק חדש בפודקאסט "Holly Randal Unfiltered" את התנהגותו הנבזית של בן זוגה לשעבר. לדבריה, האיש שיקר והעמיד פנים שהוא חולה בסרטן והסיבה לכך הייתה מזעזעת.

בתחילה, הבחור האנונימי שיקר לה וטען שהוא חלה בסרטן העצמות. היא האמינה לדבריו והוא אף גילח את ראשו כדי לחזק טענותיו. במהלך חגיגת יום ההולדת שלה, הוא ביקש לעזוב את המסיבה בעיצומה בטענה שהוא "חולה" ו"צריך ללכת הביתה".

כעבור זמן, כשדייויס הציעה לו ללכת לים ולהשתזף יחד, הוא שינה את גרסתו ולפתע טען שהוא לא יכול כי יש לו "סרטן עור" - מה שסותר את הטענה הקודמת שלו על סרטן העצמות. כוכבת הפורנו החלה לחשוד שמשהו אינו תקין וכשהתעמתה אתו, הוא הכחיש שאמר אי פעם שיש לו סרטן עצמות.

חשדותיה של הצעירה התגברו כשבן הזוג הפסיק לשלוח לה תמונות וסרטונים באפליקציית המסרים "ווצאפ" כפי שנהג בעבר. כשניסתה לברר מה קורה, הוא טען שהוא נמצא עם חבר אך לאחר מכן התברר שהוא היה עם אישה אחרת באותו לילה ואף שלח לה "הודעות אהבה".

דייויס איתרה את אותה האישה ושוחחה איתה במשך שלוש שעות וכך נחשפה כל האמת: בן הזוג המציא את סיפורי הסרטן כתירוץ כדי שיוכל להיות עם האישה האחרת - שגם לא ידעה על השקרים ועל כך שהוא היה במערכת יחסים קבועה עם דייויס.

למרות שבת ה-22 נפרדה מאותו הבחור, הוא המשיך להציק לה. לאחרונה הוא שלח לה הודעה בדרישה לקבל ממנה כסף בטענה שהיא לא הייתה מצליחה בקריירה שלה ללא סרטון וויראלי שהם יצרו יחד. דייויס דחתה את הדרישה, במיוחד לאור העובדה שגילתה שהוא שיקר לגבי הונו - בתים שטען שהם שלו למעשה היו רשומים על שם הוריו.