אישה בהריון חשפה מקרה מטריד למדי לאחר שגילתה שבעלה בוגד בה עם לא אחרת מאשר אמה, ושכמה מאחיה הם בעצם ילדיהם הביולוגיים. "לגלות שאהובך בוגד בך זה מספיק הרסני - אבל תחשבו שהאישה הזו שבעלך בוגד בך איתה למעלה משני עשורים היא אימא שלך", כתבה בפוסט שהועלה לרשת החברתית Reddit.

אם כל זה לא היה מספיק גרוע, היא גילתה לאחרונה שחלק מאחיה הם למעשה הילדים של הצמד - כשבמקביל גם היא בהריון ממנו. בפוסט שפרסמה, האישה שנמצאת בחודש השביעי להריונה חשפה את ההרס עמו היא מתמודדת כעת וכיצד אמה האשימה אותה בכך ש"היא זו שהורסת את חייה" על ידי חשיפת הרומן בן ה-22 שנה.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הכניס גם אותה וגם את אימא שלה להריון? (צילום: אינג'אימג')
הכניס גם אותה וגם את אימא שלה להריון? (צילום: אינג'אימג')

היא פירטה: "אבא שלי בן 63 ואימא שלי בת 60 והם נשואים 43 שנים. יש לי שישה אחים ואני עם בעלי בן ה-39 מאז שהיינו בני 15. נכנסתי להריון ממנו כשהייתי בת 17, עברנו לגור יחד אצל הוריי וילדתי את בתי הבכורה שהיא כיום בת 22". השניים התחתנו כשהיו בני 18 וזמן קצת לאחר מכן סבה מצד אביה נפטר והוריש לה את דירתו - שם היא מתגוררת עם בעלה מאז.

"הבאנו מאז עוד ילדים, אחד בן 20 כעת, השני בן 14, השלישי בן חמש וכרגע יש עוד ילד בדרך, אותו אני צפויה ללדת החודש (אפריל). למרות שהייתי בטוחה שהחיים שלנו נהדרים - גיליתי מה התרחש מתחת לאפי ב-22 השנים האחרונות".

חשפה את האמת בפני המשפחה המורחבת (צילום: אינג'אימג')
חשפה את האמת בפני המשפחה המורחבת (צילום: אינג'אימג')

"כל העולם שלי התנפץ לרסיסים בערב השנה החדשה כשחזרתי מוקדם מיום כיף עם חברות. נכנסתי לחדר השינה שלי ומצאתי שם את אימא שלי מקיימת יחסי מין עם בעלי. אימא שלי צרחה עליי 'לצאת מחדש השינה שלהם' - מה שטלטל אותי עוד יותר".

היא המשיכה לתאר את הזוועות: "בעלי טען להגנתו שאימא שלי פיתתה אותו מאז שהיה בן 18 ושהם שכבו לפחות פעם בחודש". מה שמלחיץ בכל הסיפור הזה, הוא שילדיה הצעירים של האם עלולים להיות ילדיו של הבעל הבוגדני.

האישה החליטה לחשוף את הרומן המזעזע ולספר לאביה, שהיה הרוס מהחדשות. מאז, הסיפור המטריד נחשף גם מול המשפחה המורחבת, האם פוטרה מעבודתה והאשימה את בתה ש"הרסה לה את המוניטין ואת חייה".

"הוא איש מטורף! לחשוב על זה שהוא היה שוכב גם עם אימא שלי וגם איתי באותו הזמן... מי יודע אם לא באותו היום אפילו. הוא בוודאי הכניס את אימא שלי להריון פחות משבוע לאחר שהכניס אותי להריון. סביר להניח שהיא הביאה ממנו את האחים שלי. אני מזועזעת", סיכמה.