אישה אנונימית אחת פנתה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, וחשפה בפנייתה כי היא נקלעה למצב מביך ומורכב עם בעלה מזה כמה שנים.

"כעסתי כל כך כשגיליתי שבעלי התיידד עם אישה מבוגרת ממני בזמן שהייתי עסוקה בעבודה. אז בתגובה התחלתי לפלרטט עם בחורים צעירים יותר באפליקציות להיכרויות", כתבה.

אפליקציית היכרויות (צילום: אינגאימג')
אפליקציית היכרויות (צילום: אינגאימג')

היא המשיכה: "אני לא גאה בעצמי אבל בסופו של דבר שכבתי עם שניים מהם - ובכל זאת, כשסיפרתי לבעלי, במקום לכעוס הוא התעניין ואמר שהוא רוצה לראות אותי מקיימת יחסי מין עם הגברים האלה".

לדבריה, הבעיות התחילו כשהבעל היה עסוק בפרויקט גדול בעבודתו, ומאחר והאתר אינו קרוב לבית, הוא היה נשאר שם לפעמים במשך שבועות במקום לחזור הביתה אליה ואל הילדים. "כך גיליתי שהוא מבלה לא מעט זמן עם האישה המבוגרת ההיא בסוף שנות ה-40 לחייה. כעסתי מאוד", הסבירה.

"אני בת 34, בעלי בן 37 והילדים שלנו בני שש וארבע. לאחר הגילוי התחלתי לדבר עם החבר'ה הצעירים מהאפליקציות. מערכת היחסים שלי ושל בעלי הייתה מרוסקת עד שהפרויקט שלו הסתיים. הוא התעקש שהוא ואותה אישה הפכו רק לחברים טובים אבל אני משוכנעת שהוא בגד בי איתה".

סקס, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
סקס, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

"מעבר לכך", ציינה, "התגובה שלו מטרידה אותי. אני רוצה שנישאר ביחד אבל אני מודאגת מה יקרה אם אזרום עם ההצעה שלו ואקיים יחסי מין עם הגברים האחרים מולו".

יועצת היחסים DEIDRE, השיבה לאנונימית: "לפני שאת ממהרת להגשים לו את הפנטזיות, שניכם צריכים לדבר רגע על הבעיות שגרמו לו לבגוד בך, ולך להרגיש נטושה. יש לכם ילדים ולמענם שווה לנסות לשפר את התקשורת והקשר ביניכם". 

היא המשיכה: "הפנטזיה של בעלך היא סוג של מציצנות - ליהנות מלראות מישהו אחר מקיים יחסי מין. למרות שאת טוענת שאת מוכנה לעשות זאת עבורו, ברור שאת חוששת מההשלכות של כך על העתיד. את יכולה לסרב. בבקשה תשקלי לפנות לייעוץ זוגי לפני שתסכימי לעשות מעשה כזה".