גבר בן 40, נשוי ואב לשני ילדים, פנה למומחית הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, וסיפר בגילוי לב כיצד חשף בפומבי את בגידתה של אשתו בת ה-41 לאחר 15 שנות נישואין.

הוא כתב כי בתגובת זעם ראשונית, הוא פרסם בפייסבוק תמונה שלה בצירוף כל הפרטים בדבר הבגידה. כעת, לאחר שנרגע, הוא חש חרטה על המהלך הפזיז ותהה האם יש סיבה לנסות ולהציל את הנישואים.

בגידה (צילום: ingimage ASAP)
בגידה (צילום: ingimage ASAP)

הסיפור החל כאשר האישה לא חזרה הביתה לאחר לילה של חגיגות יום הולדת עם חברותיה. למחרת היא הסבירה שהייתה שיכורה מדי ולכן "הלכה לישון אצל אחת מהחברות". בעלה האמין לה עד שחבר אחר, שנכח באותו מקום בלילה ההוא, יידע אותו שאשתו נצפתה מתנשקת עם גבר אחר ואף יצאה אתו משם במהלך הלילה.

הבעל, שחש נבגד ולא הצליח לשלוט בכעסיו באותו רגע, פרסם מיד בפייסבוק את תמונתה של אשתו ופירט את מעשיה. רק לאחר מכן הוא חש חרטה ומחק את הפוסט, אך כבר היה מאוחר מדי - הידיעה כבר התפשטה. האישה טענה שהיה עליו להעלות את הנושא בארבע עיניים ולא לחשוף את הסיפור לכולם.

פרסם פוסט על אשתו הבוגדנית אבל התחרט (צילום: אינג'אימג')
פרסם פוסט על אשתו הבוגדנית אבל התחרט (צילום: אינג'אימג')

כעת הזוג שוקל האם להיפרד או לנסות ולהציל את הנישואים. הבעל, מצד אחד עדיין כועס אך אוהב את אשתו וחושש לאבד את הקשר עם ילדיו. מצד שני, בני משפחתו וחבריו ממליצים לו שלא לוותר ולהבליג על הבגידה.

מומחית הייעוץ של ה-The Sun הבריטי, DEIDRE, השיבה לו כי הפרסום בפייסבוק אמנם הגיע בעקבות הנסיבות הרגשיות הקשות, אך הוא לא מה שאמור להכתיב את המשך הדרך. לדבריה, ההחלטה האם להמשיך או לסיים את הנישואים היא של בני הזוג בלבד. היא המליצה לו לשוחח עם אשתו על הסיבות לבגידה ולשקול יחד אם ניתן לשקם את התקשורת והיחסים.