אישה בריטית חשפה בסרטון ברשת החברתית TikTok, שחוותה חוויה לא נעימה לאחר שטסה למיאמי לפגישה עם גבר שהכירה באפליקציית היכרויות. מדובר בטיסה של עשר שעות, שנעשתה לאחר ארבעה חודשי שיחות עם אותו הגבר.

לרוע מזלה, הטיסה שלה בוטלה וברגע שהגיעה סוף סוף למיאמי גילתה שהגבר "עשה לה גואוסטינג" - ביטל את הפגישה ברגע האחרון. התירוץ היה שהוא "נאלץ למהר לעבודה באופן דחוף". לאחר שדרשה ממנו להיעדר מהעבודה מאחר ורק הגיעה, הוא סירב.

גילתה שהגבר עימו היא מדברת 4 חודשים וטסה עד אליו - מסתיר סוד, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
גילתה שהגבר עימו היא מדברת 4 חודשים וטסה עד אליו - מסתיר סוד, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

הסרטון שלה הפך לוויראלי ב-TikTok וזכה ליותר מ-820,000 צפיות. שעות לאחר מכן, היא העלתה סרטון המשך בו חשפה גילוי מרתיח: הגבר ששוחח איתה במשך ארבעה חודשים מדי יום וגרם לה לטוס עד אליו במשך שעות - היה בזוגיות עם אישה אחרת.

חברתו של הגבר ראתה את הסרטון לגמרי במקרה, ומאחר וחשדה שמדובר בבן הזוג שלה, היא שאלה אותו מדוע הוא מתנהג מוזר. לאחר שבדקה את מכשיר הטלפון שלו, היא גילתה מאות תמונות של נשים אחרות ואף התכתבויות עם כ-30 נשים נוספות. מיד לאחר מכן היא יצרה קשר עם האישה הבריטית וחשפה בפניה את המקרה.

גילתה שהוא משוחח עם עוד עשרות נשים אחרות (צילום: envato)
גילתה שהוא משוחח עם עוד עשרות נשים אחרות (צילום: envato)

האישה הבריטית הייתה המומה מהגילוי, שכן היא סיפרה שהיא באמת התחברה לאותו הגבר. "תודה שבזבזת לי ארבעה חודשים מחיי", מסרה לו בסרטון, "אני מקווה שתמצא את העזרה שאתה צריך". משתמשי TikTok הגיבו בהלם לסיפור.

"לא ציפיתי לעדכון הזה", כתב אחד המגיבים. "אני כל כך מצטערת שהיית צריכה לעבור את זה. וכואב גם על החברה שלו", הוסיפה אחרת.