אישה שנתפסה בוגדת עם גיסה טוענת שאחותה נושאת באחריות חלקית לקריסת נישואיה. היא פרסמה את הסיפור באופן אנונימי ברשת החברתית Reddit וציינה שהיא בת 29. היא הסבירה שהייתה לה מערכת יחסים "מסובכת" ו"קשה" עם אחותה הגדולה לאחר שנתפסה שוכבת עם בעלה.

"אני באמת מאמינה שאני לא האשמה היחידה במפולת ואני צריכה שיפוט אובייקטיבי לגבי האם אני האשמה בכל התסריט הזה", כתבה. היא טענה שלפני שקיימה יחסי אישות עם גיסה, היא שמה לב "להתנהגות מפוקפקת" מצדו. "מדאגה לרווחתה של אחותי, החלטתי לטפל בנושא מולה ולספר לה שהוא 'התחיל איתי'. עם זאת, היא דחתה את התחושות שלי, והותירה אותי עם סימני שאלה", אמרה.

נתפס בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
נתפס בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

האחות הגדולה, דיילת במקצוע, ביקשה ממנה להשגיח על בעלה שפוטר לאחרונה בזמן שהיא בעבודה. "היא סמכה עליי ולא האמינה לאזהרות שנתתי לה קודם לגבי ההתנהגות שלו כלפיי, אבל ראיתי בזה כהזדמנות לתמוך בנישואים שלהם ולעזור להם לשקם את הקשר שלהם", אמרה.

"למרבה הצער, ככל שבילינו יותר זמן ביחד, הקשר שלנו העמיק, בסופו של דבר חצינו קו שאף פעם לא היינו צריכים לחצות". אחרי כמה כוסות שתייה, גיסה סיפר לה על הבעיות בחיי הנישואים שלו. "דבר הוביל לדבר ועשינו את הבלתי ייאמן. התעוררתי והבנתי את טבע המעשה שעשיתי ומיד הבנתי את מה שקרה", ציינה האחות הקטנה.

"שנינו היינו כל כך שיכורים ונרדמנו. התעוררתי לצעקותיה של אחותי כלפי שנינו: 'איך יכולת לעשות לי את זה? אנחנו אחיות! איך סמכתי עליך?' ". מאז המקרה, אחותה הגדולה מסרבת לדבר איתה והוריה תפסו את צידה. למרות שהיא חשה "תחושת אשמה וחרטה" ולמרות שהוריה מאמינים שהיא "עברה על כל עיקרון מוסרי משפחתי", היא מאמינה שיש שני צדדים לכל סיפור.

בגידה (צילום: ingimage ASAP)
בגידה (צילום: ingimage ASAP)

"יש כאן מספר גורמים שמשחקים תפקיד, ואני לא היחידה שאחראית לקריסת הנישואים שלהם", כתבה. "בעוד שאני מודה בטעות שלי, אני גם תוהה למה אחותי לא טיפלה בבעיות במערכת היחסים שלה ולמה היא השאירה את בעלה בטיפולי בלי לקבוע גבולות ברורים".

הגולשים שנתקלו בפוסט של האחות הקטנה, לא התחברו לדבריה. גולש אחד כתב: "אם הנישואים היו בדרך לקרוס, התפקיד שלך היה לעזור לאחותך לעבור את זה ולהדריך אותה לייעוץ או לגירושים. במקום זאת הובלת את דרכך אל התחתונים שלו. אני חושב שהיו לך רגשות כלפי הגיס שלך כבר זמן מה, ועצם זה שישבתם ושתיתם לשיכרון, גרם לך לפעול על פיהם".

מגיב אחר כתב: "את האשמה. בגדת באחותך עם בעלה ובכל זאת את רוצה להאשים אותה בזה. גרוע מכך, את רוצה שהגולשים יאשרו את הלוגיקה המטורפת שלך". אדם שלישי הסכים והוסיף: "את האשמה. בלי קשר לבעיות, בגדת באחותך כשהחלטת לשכב עם בעלה. באמת, מה גרם לך לעשות את זה, ומה גרם לך לחשוב שזה רעיון טוב?".

לאחר מחשבה נוספת, הודתה האישה שהיא "מתחרטת באמת" על התנהגותה ושאין "תירוץ" למעשיה. "אמש, לאחר קריאת התגובות, אזרתי אומץ לפנות לאחותי ולהתנצל בפניה", סיכמה.