אישה בת 34 מתמודדת עם משיכה עזה לאחיה החורג, אתו ניהלה בעבר מערכת יחסים קצרה. למרות ניסיונותיה להמשיך הלאה עם בן זוג חדש, היא מוצאת את עצמה חוזרת אליו שוב ושוב.

היא פנתה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun בשם DEIDRE, וכתבה לה: "אחי החורג ואני לא מצליחים להתרחק אחד מהשנייה. למרות שניסיתי כמיטב יכולתי להמשיך הלאה עם גבר אחר, אני לא יכולה להפסיק לקיים אתו יחסי מין. אני חושבת לפעמים מה המשפחה שלנו הייתה אומרת אם מישהו היה מגלה".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

יחסי מין, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
יחסי מין, אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

היא המשיכה: "הכרנו בשנות העשרה המאוחרות שלנו כשאמא שלו הכירה את אבא שלי. תמיד היינו חברים ואז לפני שנתיים הוא התחיל לדבר איתי על כך שאני במערכת יחסים פוגענית. הוא היה תומך ואיש סוד אמיתי. אני בת 34 כיום ואחי החורג בן 36. על הנייר, החבר המתעלל שלי היה הגבר המושלם - עשיר, ממשפחה טובה ועם עבודה קבועה. אך למרבה המזל, אחי החורג הבהיר לי בעדינות שהוא מבודד אותי מחברי וממשפחתי".

"הוא שלט בכסף שלי ובחיי. זמן קצר אחרי שנפרדתי ממנו, המשהו קרה עם אחי החורג. זה היה מלהיב להפליא, הסקס הכי טוב שהיה לי. נשארנו בדירה שלי במשך ימים, לעתים קרובות רק יצאנו החוצה כדי להביא אוכל ואז חזרנו ישר למיטה. בחוסר רצון, סיכמנו שנסיים את הקשר שלנו כמה חודשים לאחר מכן, בידיעה שנהרסו דברים בתוך המשפחה".

עוד היא כתבה: "ידענו גם שמעבר למין ולחברות קרובה, שום דבר לא יכול לקרות יותר. שנינו המשכנו הלאה והתחלתי לצאת עם גבר מקסים. אנחנו מתראים כבר שלושה חודשים ולמרות שזו בסך הכל ההתחלה ואנחנו לוקחים את זה לאט, יכול להיות לנו עתיד ביחד. למרבה הבושה, מאז שנכנסתי למערכת היחסים הזו, שכבתי עם אחי החורג בשלוש הזדמנויות. אני פשוט לא מצליחה להתנתק ממנו".

בני זוג עושים סקס (צילום: אינגאימג')
בני זוג עושים סקס (צילום: אינגאימג')

יועצת הזוגיות DEIDRE השיבה לה: "את לא יכולה לקבל את שניהם, זה בטוח. את ואחיך החורג לא קרובי משפחה אז לא מדובר פה בגילוי עריות ולא קרה כאן משהו לא חוקי. עם זאת, זה לא נכון לבגוד בחבר שלך ובמוקדם או במאוחר האמת תצא לאור. החבר שלך נשמע כמו גבר מקסים שלא מגיע לו שיבגדו בו".

היא הוסיפה: "כמובן, זה מרגש שיש לך בריחה, אבל את מודה שאין לך עתיד עם אחיך החורג מעבר לידידות קרובה. תגידי לו שאת צריכה מקום כדי להתקדם ולהצליח במערכת היחסים החדשה שלך - ושזו הסיבה שאת לא יכול להתראות אתו".