בני הזוג מצפון הארץ התחתנו לפני ארבע שנים, שניהם עובדים במשרות עם אוריינטציה בתחום החינוך. שנה לאחר הנישואים, החלה האישה להתלונן כי בעלה לא מעניק לה תשומת לב. היא יזמה כל מיני רעיונות לבילויים משותפים, אבל לא כל כך הצליח לה.

לעורכת הדין שרין סולן, סיפרה האישה כי בעלה הפך מכור לסמים. תחילה זה היה "משקה פטריות ממריץ" ולאחר מכן, לדבריה, שימוש על בסיס יומי בקנביס ובהמשך כל מיני חומרים אחרים שאין זה המקום לפרט כי הבעל הוא איש חינוך. לעומת זאת, הבעל טען כי הרעיון למשקה הפטריות שרקחה האישה נולד אצל השכן שזה עיסוקו.

קנאביס (צילום: FREEPIK)
קנאביס (צילום: FREEPIK)

"בעידודו, שנינו יחד השתמשנו במשקה הזה והוא אכן הניב תוצאות. לא יכולתי לסרב לאשתי שכל העת ביקשה לגוון את הזוגיות בינינו ושהקשר המיני יהיה כמו שהיה בתחילת ההיכרות - סוער חם ואוהב". לדבריו, לאחר שהחליט בשלב מסוים לחדול מליטול את משקה הפטריות "זה התחיל לעשות לי רע", הוא סיפר כי אשתו השיגה קנביס רפואי. "הכל מהשכן שלנו שלימים התברר לי כי הקשר ביניהם לא היה רק מסחרי".

הדיון במשרד עורכי הדין של גדלי ושרין סולן (צילום: יחצ)
הדיון במשרד עורכי הדין של גדלי ושרין סולן (צילום: יחצ)

עו"ד סולן הבהירה לאישה כי יהיה עליה להוכיח כי בעלה משתמש בסמים אסורים ורק אז תוכל לדרוש כתובה. "אני לא צריכה להוכיח שום דבר, רק שיפתחו את יומן הנוכחות שלו במוסד בו הוא מלמד והתוצאה תראה שחור על גבי לבן". היא הדגישה כי במצב שבעלה מפוכח הוא גאון, מרשים ואיש חינוך למופת, אבל בזמנים שלא, הוא עושה לה טרור בבית ומתעלם מקיומה.

בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך במהלכו טען הבעל, כבר בפגישה הראשונה, כי אשתו מנהלת רומן עם "רוקח" משקה הפטריות שחזר רק לפני כחצי שנה מהודו.