רוז ובעלה מאט, היו רגילים לבלות זמן רב בנפרד בשל נסיעות העסקים התכופות שלו. למרות שבת הזוג נהנתה מהזמן שלה עם עצמה, היא התגעגעה אליו בזמן היעדרויותיו. יום אחד שבה הביתה, פתחה את הדלת וגילתה זר ליליות מחכה לה לצד פתק עם הכיתוב "באהבה, מאט x". מאט היה בסינגפור באותו הזמן, אך משהו לא הסתדר.

היא ערכה אתו שיחת וידאו, בה הוא שאל מהיכן הגיעו הפרחים. בהנחה שהוא מתלוצץ, השיבה: "אני אוהבת אותם, למרות שאתה בדרך כלל קונה ורדים". מאט הסביר ששכח וצחק על הטעות. כשהוא חזר הביתה, הוא סיפר לרוז את החדשות הרעות - במסגרת תפקידו החדש, יהיה עליו לבלות שבוע בכל חודש בסינגפור. רוז נותרה אופטימית והאמינה שיצליחו להתמודד עם המצב, ומאט הודה לה על תמיכתה.

ליליות (צילום: אינג'אימג')
ליליות (צילום: אינג'אימג')

לאחר שנכנס לתפקיד החדש, קיבלה רוז שיחת וידאו ממאט בלילה אחד, אך המסך היה שחור. בהנחה שהוא חייג בטעות, שמעה רוז קול אישה שאומרת "אתה משעשע" לפני שמאט הזמין אותה בחזרה לחדר שלו. כשהשיחה נותקה, ניסתה רוז להתקשר אליו שוב, אך הוא שלח הודעה שהוא עובד עד מאוחר במשרד. כשהתקשרה לחברה שלה כדי לקבל עצה תוך שהיא נסערת, נאמר לה שאסור לקפוץ למסקנות ללא הוכחות.

פרחים (צילום: אינג'אימג')
פרחים (צילום: אינג'אימג')

במבט בחשבון הטלפון הישן שלו, מצאה רוז מספר שאתו מאט היה בקשר קבוע וחיפשה אותו בפייסבוק. החיפוש הוביל אותה לפרופיל של אישה בשם לילי. תמונות שלה עם מאט היו מפוזרות ברחבי הפרופיל, והאסימון נפל. "ליליות ללילי," אמרה לעצמה, "הם לא היו לי". רוז ארזה את כל חפציה ועזבה את הבית, התעלמה מהשיחות שלו, והשאירה לו הודעה אחרונה לחזרתו.

היא מילאה את חדר השינה המשותף שלהם בליליות והניחה לילית בודדה בצד שלה של המיטה עם פתק מתחת ובו נכתב: "מהפרח הישן שלך לפרח החדש שלך". היא דיברה עם מאט רק כדי לסיים את הנישואין, והוא לעולם לא ידע איך גילתה את הבגידה שלו.