כשיש ילדים, יש ריבים בבית, וככל שיש יותר ילדים, כך יש יותר ריבים ביניהם. קלי, אם לארבעה, לא יכלה לסבול יותר את הריבים של ילדיה שהתווכחו על סוגיות "הרות-גורל" כמו מה הם יאכלו לארוחת הערב או באיזו תוכנית הם יצפו בטלוויזיה, אז היא מצאה פתרון מקורי ויצירתי.

בדקו אם יש לכם במטבח: התבלין שמסייע לשרוף קלוריות ולהפחית מסת שומן
מחריד: הריחה ריח של גז בבית - ומצאה גילוי מצמרר בחדר של בנה

קלי החליטה שלכל אחד מן הילדים יוקצה יום אחד בשבוע בו הם צריכים לסייע במטלות הבית. "אנחנו מתחילים מהצעיר ביותר ומסיימים במבוגר ביותר, משני עד חמישי, ואותו ילד שזה היום שלו יודע שהוא צריך ביום הזה לרוקן את המדיח, להוציא את האשפה, להאכיל את הכלב. בכל דבר שאצטרך באותו יום הוא צריך לעזור לי", סיפרה קלי בסרטון שהעלתה לטיקטוק תחת המשתמש Oh.Henrys והפך ויראלי.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"באותו יום אותו ילד גם מקבל יחס מיוחד. הוא יכול לבחור את המושב שלו במכונית, הוא זוכה לומר את התפילה המשפחתית, הוא יכול לעזור לי לבחור מה אנחנו מכינים לארוחת הערב באותו ערב, אם נשארה עוגייה אחרונה בצנצנת - הוא יקבל אותה", הסבירה.

"זה עובד עבור המשפחה שלנו כל כך טוב כבר יותר משנה", חשפה בסרטון.

@oh.henrys Hope this helps someone. #momhack #kids #family #momlife #parenting ♬ original sound - Oh.Henrys

הגולשים אהבו את הרעיון ופרגנו לאם: "זה גם שיעור טוב! אחריות מגיעה עם פריבילגיות מסוימות - פריבילגיות מרוויחים", כתב אחד מהם.

"אני אוהב אותך! תודה!", כתב אחר. "גם לי יש ארבעה ילדים וזה יחסוך לי את הלחץ... אין לך מושג מה עשית בשביל המשפחה שלי!", שיתף אחר.

"זה נהדר, אבל אני רוצה לדעת מה הם עושים בימים שישי, שבת וראשון", שאל אחד העוקבים. "אמא ואבא בוחרים בימים האלה. הילדים לא יכולים לשלוט בבית כל יום", השיב לו עוקב אחר.