אחד הטרנדים התורנים שכובשים את הטיקטוק בחודשים האחרונים הוא טרנד "הביצה המתפוצצת". מה הרעיון? לבשל ביצה קשה, לחמם אותה כשהיא מקולפת במיקרוגל, להוציא מהמכשיר, להניח על קרש חיתוך, לחתוך אותה באמצעות סכין לרוחבה ולהצליח להתחמק מהחלמון הרותח שמשפריץ לכל עבר. במקרה הטוב זה יטנף לכם את המטבח, במקרה הגרוע אתם עלולים להיפצע ואפילו להתעוור.

זה המזון שהוכרז כ"הכי בריא בעולם" - כך אוכלים אותו | כל הפרטים
ילדים יכולים לטבוע גם מחוץ למים: הסכנה שכל הורה חייב להכיר

רופאים מזהירים מפני הטרנד המסוכן ואומרים כי האדים הלוהטים שיוצאים מהביצה עלולים לפגוע בעיניים ובראייה. ד"ר גרייס וואנג, רופאת עיניים מאוניברסיטת מישיגן, מזהירה שלא לנסות את הטרנד הפופולרי, מכיוון שהוא "לא שווה את זה".

@samandjessofficial I was not expecting that 🤯😨 ib: @Roger & Talia #explodingegg ♬ original sound - Sam & Jess

"אתם יכולים להיפצע והפציעה, שתהיה מאוד כואבת, עלולה לשנות את הפנים שלכם ולפגוע בראייה שלכם. האדים החמים והביצה החמה יחד  יכולים לגרום לכוויות, ולא רק לעור. זה יכול לשרוף את העיניים", אמרה ל-"Mail Online".

גולשת הטיקטוק אבי סלואן זכתה ליותר מ-300 אלף צפיות בסרטון שלה, בו היא נראית כשהיא קופצת לאחור בהלם לאחר שהביצה המבושלת שלה התפוצצה על הצלחת.

@absloandh Eggs in the microwave = EGGSPLOSION 🥚🍳💥💥 #eggs #poachedegg #poachedeggs #eggsinthemicowave #explosion #eggsexploded #eggsplosion #poachanegg #eggsurprise ♬ original sound - Abbie Sloan

בסרטון אחר שצבר 7.5 מיליון צפיות נראים צמד האחים H.G.bros חותכים בהיסוס ביצה קשה, שמתפוצצת לכל עבר ברחבי המטבח שלהם.

סרטון נוסף שזכה ל-51.8 מיליון צפיות מראה נערה צעירה נוגסת בביצה מבושלת שחוממה במיקרוגל, רק כדי שהחלמון המבעבע יתפוצץ לחלק האחורי של גרונה.

@jessenyabenavidez Back in December when my niece tried boiling her eggs in the microwave 😭 #fyp #boiledegg #microwave #fail #pop #learnedherlesson ♬ original sound - Jessenya Benavidez