אמנם אנחנו נמצאים בחופש הגדול, אך בימים כתיקונם אנחנו שולחים את ילדינו היקרים לגנים ולבתי הספר עם קופסת אוכל שעשויה בדרך כלל מסיליקון או מפלסטיק, לרוב בצבע האהוב על הילד/ה או עם גיבור/ת העל או הייצור המתוק והפרוותי התורן. את הקופסאות אנחנו מרוקנים מדי יום משאריות המזון, שוטפים עם סבון או במדיח, מייבשים ובבוקר שלמחרת ממלאים שוב בכריך, פירות וירקות. עד כאן הכל תקין, אך סרטון טיקטוק שהעלתה אם אוסטרלית חשף מה אורב לנו בתוך קופסאות האוכל, וייתכן שבכלל לא היינו מודעים אליו.

אלה המקומות המזוהמים ביותר בבית שלכם - וזה לא חדר השירותים
לאם ל-3 נמאס לקפל כביסה: זה מה שהיא עושה עם הבגדים | צפו

האם, אשלי, ניקתה את קופסת האוכל של בתה, בה היא משתמשת מזה שנתיים, ונחרדה לגלות עובש רב שמסתתר מתחת לכל גומיות הסיליקון של הקופסא.

"כשקיבלנו את הקופסא לראשונה קראתי את ההוראות וניקיתי אותה בצורה מושלמת בכל פעם. הלכתי לשטוף אותה ושלפתי את חתיכות הסיליקון הקטנות מכאן", הסבירה, והציגה את הגומיות השחורות-ירוקות מעובש. "זה המצב", אמרה והפצירה בהורים שלילדיהם קופסאות דומות לבדוק אותן.

@ashleighjade08

OH MY GOSH! If your child has a go green lunch box- clean it STAT

♬ original sound - Journey_through_our_lens

הורים שצפו בסרטון של אשלי היו המומים מכמות העובש הדוחה והמסוכן שהצטברה בגומיות הקופסא. אחד מהם אמר: "לא! היום אני מנקה את הקופסא של הבת שלי אחרי בית הספר". הורים אחרים בטיקטוק הופתעו מכך שההורים ההמומים לא חשבו להסיר את הגומיות בעת שטיפת הקופסא של ילדם. אחד ההורים אמר: "חשבתי שזה ברור וידוע לכולם".