במקום להיפרד מארוסתו לאחר שגילה כי היא בוגדת בו - ועוד עם החבר הטוב ביותר שלו - החתן החליט להמשיך בתכניות החתונה, רגע לפני שהטיל פצצה בעיצומו של האירוע. כך הוא נקם בשניהם וחשף אותם מול כל החברים ובני המשפחה ביום הגדול.

לפי Wales Online, הסיפור הדרמטי פורסם ברשת החברתית TikTok על ידי החשבון "The Unfiltered Bride", בו שיתפה ג'ורג'י המנחה יחד עם השותפה שלה, בת', את הפרטים המביכים במיוחד. ג'ורג'י אמרה: "אז הייתה חתונה, החתן והכלה התחתנו בטקס מקסים וכשהגיע שלב הנאומים, החתן קם לפתע והודיע שלצד כל אורח מונחת מעטפה".

האורחים נותרו בהלם כשגילו מה הסתתר במעטפה (צילום: אינג'אימג')
האורחים נותרו בהלם כשגילו מה הסתתר במעטפה (צילום: אינג'אימג')

הוא הודיע: "אורחים יקרים, תודה שבאתם. אתם רשאים לפתוח כעת את המעטפות שהמתינו לכולכם על השולחן", והוסיף: "כן, אלה תמונות של הכלה עם החבר הכי טוב שלי בסיטואציה אינטימית. זהו, אני סיימתי כאן להיום". הוא הניח את המיקרופון על הקרקע ועזב את האולם, בעוד שרוב האורחים נותרו פעורי פה מהגילוי, ובזמן משפחתו וחבריו של האיש יצאו משם מיד אחריו - כשחלקם אף ידעו על הבגידה עוד קודם לכן. בת' שאלה: "אז הכלה נדרשה לשלם את הוצאות החתונה?", וג'ורג'י השיבה: "המשפחה של הכלה שילמה על הכל. קארמה".

גולשים רבים שנתקלו בסיפור המזעזע, הגיבו על החשיפה של ג'ורג'י ובת', כשחלקם אף הריעו לחתן על מזימתו. גולש אחד כתב: "החיים הם עיתוי! מדובר באגדה". שני הגיב: "דמיינו את האורחים האחרים יושבים שם ותוהים 'מה עושים עכשיו?' ", בעוד ששלישי הוסיף: "אני לא מאשים אותו בכלל. הייתי עושה את אותו הדבר".