מיקי גולדווסר, אמו של אודי גולדווסר ז"ל, הצטרפה בשבועות האחרונים למחאה נגד הרפורמה המשפטית. בשיחה עם יוסי מזרחי היום (חמישי) בתוכניתו ברדיו צפון 104.5FM, סיפרה על ההחלטה להיכנס למאבק המוחים ועל החיים לצד האובדן הגדול.

בוגי יעלון: "נתניהו איבד את שיקול הדעת" | האזינו
השרה גלית דיסטל אטבריאן תחת מתקפה: "בצקצוקי הלשון שלה היא מפטרת טייסים"

בפתח הראיון חשפה: "זה היה קשה לי אבל איכשהו אנחנו צריכים להרים את קולינו, ולא באלימות אלא רק בקריאה, רק בהצגה של דברים שיובנו גם לאנשים שלא חוו ולא חווים חוויות קשות ונדמה להם שהכל בסדר". בהפגנות היא יצאה לרחובות עם שלט שעליו נכתב: "בני אודי קורא לי לצאת להילחם על המדינה הדמוקרטית שלמענה נלחם ועבורה נפל לאחר שנלקח בשבי החיזבאללה".

"קיבלתי המון תגובות של אנשים שאני בכלל לא מכירה, תגובות חיזוק ותגובות של 'כל הכבוד על האומץ', 'איזה אומץ'. קיבלתי רק תגובות חיזוק, תגובות עידוד ותגובות של חיבוק. אני העתקתי את השלט הזה מאם אחרת שהייתה לפניי, עם אותו ניסוח", המשיכה.

על המצב המדיני, אמרה: "כרגע אנחנו במעין הפוגה, לדעתי כרגע צריך להוריד את הלהבות, אנחנו במעין הפוגה, ואנחנו חייבם לצפות לראות מה ייצא עם השיח הזה שמתחולל עכשיו. כולנו בתקווה שהשפיות תחזור, יגיעו לקווי הסכמה, ונוכל להמשיך הלאה בחיינו המשותפים ולא בחיינו המנותקים של מחנה אחד מהמחנה השני".

"אני באה ואומרת גם כשאני עומדת על במות היום, האזרח הוא הקול החזק, והאזרח כשהוא מוחה, הוא מוחה על אמיתות ועל גזלת ערכים ממנו, הוא עומד איתן וביחד. הראייה לכך היא באמת ההפגנות הנהדרות שהיו בכל רחבי הארץ, אלה היו הפגנות באמת מאוד מכובדות, מעולם לא ראינו הפגנות כאלה מכובדות בעולם בכלל. אין ספק שהקול הזה הוא הקול של הבוחר והוא הקול המשפיע. הקול הזה השפיע, אחרת אתה חושב שהימין היה נכנע ומוכן להיכנס להילוך של משא ומתן? ממש לא. רק בזכות הקול הזה. לא רק שזה הקול, זו הצורה שבה הפגינו, הכבוד, שזה מאוד מאוד משפיע", חתמה בסיום הראיון.