מקימים ממשלה: המשא ומתן הקואליציוני בין מפלגת הליכוד למפלגות גוש הימין נמשך ביתר שאת. ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, ערך מרתון פגישות עם מפלגת הציונות הדתית שנמשך כמעט עד הבוקר, ונרשמה בו התקדמות. עם זאת, נותרו מספר דברים לטפל בהם. 

חברת הכנסת מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) שוחחה הבוקר (שלישי) עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ב-103FM והביעה אופטימיות מהמשך המגעים עם הליכוד. בפתח השיחה, נשאלה "האם ניתן לברך על המוגמר?". חברת הכנסת וולדיגמר השיבה כי "מוגמר זה מוגמר, כשחותמים. כמובן שבע"ה אני מאמינה שזה יקרה בימים הקרובים אבל כרגע זה עוד לא נגמר. דברים רבים נשארו פתוחים, כולל הסכמים וקווי יסוד, אבל אני בטוחה, זה לא משהו מורכב יותר מדי, בטוחה שנסיים את זה בהקדם האפשרי. אני לא אפרט עכשיו את התיקים, אנחנו נחכה עוד טיפה".

לאחר מכן, התייחסה לאפשרות כי יו"ר הציונות הדתית, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', יכהן כשר האוצר. וולדיגר אמרה כי "בואו נחכה שזה יהיה גמור וכל אזרחי מדינת ישראל ידעו מי קיבל מה, ואיך נוכל להשפיע. אני חושבת שכל אחד מחברי סיעתי ובכלל ראויים, הגענו מאידיאולוגיה, בע"ה נעשה טוב. הוכחנו שהיינו באופוזיציה שאנחנו פועלים יחד וכך נעשה".

"אני סומכת במאת האחוזים על סמוטריץ'", הוסיפה. "הוא כבר הוכיח את זה במשרד התחבורה שהוא שר מצוין, יודע לעבוד, לבצע. כל משרד שבו הוא יישב הוא יעשה את העבודה הטובה ביותר. מאחר ועוד לא הושבעה ממשלה והתפקידים עוד לא פורטו מי יקבל מה - בכל תפקיד שנקבל נעשה את העבודה הטובה ביותר, בוודאי שבכל משרד, בכל תפקיד ובכל סמכות, השינויים לא יתרחשו בן רגע, אין לנו מקל קסמים. אני ידועה כאחת שבאה לטפל בתחום החברתי, אני לא אפרט כרגע איזה תפקידים יקבל כל אחד, אבל אין ספק שבכל תפקיד שלא נקבל נעשה אותו בצורה הטובה ביותר".

בתוך כך, מקורביו של יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר, אמרו למעריב כי הם מתקשים לראות איך המו"מ ייגמר בלי תיקי הנגב וגליל וירושלים לעוצמה יהודית. לדבריהם, "בן גביר רוצה לדאוג לפריפריה ולעיר הבירה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm