מספר ימים לאחר עדותו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, בוועדת החקירה לאסון מירון, והמערכת הפוליטית עדיין סוערת. ח"כ קטי שטרית (הליכוד) התארחה היום בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM, והזכירה את אסון הבונים שהתרחש בשנת 1985, לאחר שנשאלה בדבר אחריותו של נתניהו לאסון: "1985 אסון הבונים, אף אחד לא בא בטענות לפרס. אסון ערד, אף אחד לא בא בטענות לרבין. אסון וורסאי, מישהו בא בטענות לשרון? בואו נשים את הדברים בפרופורציה, זה לא צריך להיות קמפיין על הראש של נתניהו".

דיווח: כך דרעי ואוחנה סיבכו את נתניהו, שיעיד מחר בוועדת החקירה לאסון מירון

"מפגן מביש": דרוקר במתקפה חזיתית על נתניהו בעקבות עדותו על האסון במירון

היא המשיכה בדבריה, ואמרה כי "לבוא בטענות כביכול שכל האסון הנורא הזה על ראשו של נתניהו זה חמור מאוד. יושבת ראש וועדת ביטחון הפנים, כל שני וחמישי אני באה אליה בפניות בנושאים הרבה יותר חמורים והיא לא מתייחסת. אני הייתי ראש מטה של שני שרים, בכירים מאוד, גם חינוך וגם תחבורה, מרבית הפניות היו ברמה של מטה, לא ברמה של שר, קל וחומר שאנחנו מדברים על ראש ממשלה".

כשנשאלה בנוגע לפריימיריז הסוערים בליכוד, השיבה: "אחת הטענות שלי הייתה שאת הדברים האלה צריכים לעשות לפני כדי שנוכל לבוא מוכנים, אבל אנחנו מדברים על מפלגה חיה, בועטת וטוב שיש את השינויים האלה. הייתי מעדיפה את השיטה הקודמת. בכנות, יכולתי לעשות דילים, יש לי הרבה חברי מרכז, אבל לדעתי, בשיטה דמוקרטית יותר כפי שנתניהו ביקש, שזה יהיה המתפקדים ושהמחוז יבחר את הנבחרים שלו למרות שזה בניגוד לכל היגיון מבחינתי כמתמודדת אני בעד. ונכון, יש עתירות, כי אנשים לא מעוניינים בשיטה החדשה".

לסיום, השיבה שטרית על דבריה של חברת מפלגתה, כי אם זה זה היה תלוי בה אפשר היה לעצור את משפט נתניהו כעת: "איך אני שונאת שאתם עושים את זה. אני לא מירי רגב, אבל בואו נהיה רציניים - אנחנו מפלגה דמוקרטית עם מגוון של דעות. אי אפשר לעצור את המשפט בשום דרך והמשפט הזה, אני יכולה לקרוא לו תקדימי, ההגנה מפרקת את התביעה, יש משפט שמתנהל כרגע, לא מתעסקת בזה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103FM.