יעניק את תמיכתו? נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ חשף כי ישקול לתמוך ביו"ר הליכוד בנימין נתניהו, בהתמודדותו בבחירות הקרובות, זאת למרות אכזבתו הגדולה מנתניהו בעקבות אירועי בחירות 2020 בארצות הברית. בראיון שהעניק הנשיא לשעבר ברשת Newsmax האמריקאית, אמר הנשיא כי "אני מוכן לשקול את זה".

במהלך הראיון נשאל כאמור טראמפ על הבחירות הקרובות בישראל, אשר ייערכו בנובמבר הקרוב, ובאופן ספציפי על הבעת תמיכה בשותפו הפוליטי במהלך כהונתו כנשיא. הנשיא לשעבר השיב כי "אני התאכזבתי ממנו במספר דרכים, אבל בכלליות אהבתי אותו מאוד. אם הוא ירוץ אני לחלוטין מוכן לשקול לתמוך בו".

"עוד נראה מה יקרה, נתניהו אכזב אותי אבל הוא עשה עבודה טובה מאוד בדרכים אחרות", סיפר טראמפ. אכזבתו של טראמפ נובעת בעיקרה משיחת הטלפון שקיים ראש הממשלה דאז ויו"ר האופוזיציה כיום נתניהו, עם נשיא ארה"ב שניצח את טראמפ - ג'ו ביידן. נתניהו שוחח עם ביידן בנובמבר 2020, בזמן שטראמפ התעקש כי דווקא הוא היה המנצח בבחירות וכי ניצחונו נגנב ממנו. לאחר השיחה בין נתניהו לביידן אמר טראמפ כי "אף אחד לא עשה יותר עבור ביבי ממני. אהבתי אותו, עדיין אוהב, אבל אני גם אוהב נאמנות".