ההצבעה על חוק התפזרות הכנסת, שעבר היום (חמישי) בקריאה ראשונה ושנייה, היתה ארוכה ומלאת עימותים וחילופי עקיצות הדדיים בין הצדדים. אחד העימותים התרחש בין חברי הכנסת אחמד טיבי ומנסור עבאס, כאשר הראשון הטיח בו בערבית במהלך ההצבעה "אתה מנשק לו (לנתניהו) את התחת כדי שייקח אותך".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בהמשך, עבאס טען כי הוא זה ש"שלח הביתה" את נתניהו, וקרא לעבר טיבי ומפלגתו כי הם "רוצים להחזיר אותו". טיבי השיב לעבאס: "בגלל סמוטריץ' אתה לא עם ביבי".

בתגובה, מפלגת רע"מ הוציאה הודעה בשפה הערבית, בה נכתב בתגובה לטיבי: "אנחנו אלה ששלחו את נתניהו, סמוטריץ' ובן גביר הביתה, ואתם אלה שמחזירים אותם. נתניהו, ויתר שותפיו, רצו להקים איתי ועם חבריי ממשלה - אך אנחנו אלה ששלחו אותם הביתה, בעוד שאתם מחזירים אותם לשלטון לאחר ששיתפתם איתם פעולה במהלך השנה האחרונה".

"אנחנו קוראים לחברה שלנו לוותר על אלימות מילולית ופיזית, וחשוב יותר שאנחנו המנהיגים נתחייב שלא לפעול כך", נכתב עוד בהודעה, "אנחנו מקווים שתהיה תחרות אלקטורלית נקייה ומכובדת בין המנהיגים".

מהרשימה המשותפת נמסר: "מנסור עבאס אומר פעם אחר פעם שהוא מעדיף ממשלה עם נתניהו על הממשלה עם לפיד ובנט. הוא התחנן לדרוקמן ונתניהו ונזרק. נתניהו תוקף את מנסור עבאס ועבאס תוקף את המשותפת. די לשקר".