יום שמח לאחד, יום עצוב לשני: ינון מגל ובן כספית פתחו את תוכניתם הבוקר (חמישי) בהתייחסות להצהרת הפרישה של ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט

ינון תקף את בנט ואמר: "שקרן. אתה לא הופך כל אבן, כי אם היית הופך כל אבן גם עכשיו היית פורש מיידית ומאפשר לנתניהו לנסות לפחות למצות את ההליך של למנוע בחירות חמישיות ולהקים ממשלה. אבל אתה מונע את זה, אתה זה שדיברת שמונע בחירות חמישיות ומנעת, אתה מוביל לבחירות חמישיות. אתה זה שאמרת שלא תכתיר את יאיר לפיד, לא במוטציה ולא ברוטציה - שקרן. תראה מי מפרגן לך, בן כספית! הבנת בנט לאן הגעת?". 

עוד אמר: מה לא ברור פה? זה מה שרצית כל החיים, את החיבוק של בשמאל? זה מה שעניין אותך בסוף? שדיברת על עמוד שדרה? איזה בושה, איזו כלימה, עשר שנים חרפת לנו על אידיאולוגיה. חרפת לנו על ערכים, ימין מימין, אמרת שנתניהו תמיד נכשל והוא מצרף מפלגה מהשמאל. תראה מה עשית, הלכת עם כל השמאל, הלכת עם הערבים, פירקת את המחנה, עכשיו אתה מוביל לבחירות. אין לך שום בייס, שום ציבור, שום דבר. נכשלת, והלכת. אתה תהיה אפיזודה חולפת בהיסטוריה של מדינת ישראל".

כספית השיב: "אני מזכיר לך, הוא היה ראש ממשלת ישראל ה-13, הראשון עם כיפה על הראש, הוא ייקבר בחלקת גדולי האומה כשאתה תקבר בחלקת שופרות האלמונים שמקום קבורתם לא נודע. כל ההבדל בינך לביני השתקף בנאום העלוב שלך עכשיו ינון מגל יקירי. מה שקורה באיראן לא קשור לבן כספית, לשמאל, לימין. אתם ימין כמו שאני מכבי, אתם חבורת אנשים ששטפו את מוחם. פולחן אישיות מחליא של משפחה רקובה, קשר לימין לא מקרי ולא קיים". 

עוד אמר: "אם אתה בודק את מעשיה של ממשלת בנט לפיד, מעשים לא קשקושים, אתה רואה שהיא שיפרה את מצבה לש ישראל בכל התחומים, בעיקר תחומי הימין. יותר יחידות דיור אושרו לבניה ביו"ש, עזה שקטה פעם ראשונה שנה שלמה, אף דונם לא נשרף. אתמול עשיתי כמה שיחות טלפון, הם שם פוחדים לחייהם במשמרות המהפכה, כולל טייב, הוא קיבל הודעה לא רשמית מישראל שיש לו שלוש אופציות- או להפסיק את הפיגועים והמאמץ לפגוע בישראלים, או להתפטר מתפקידו או לשאת בתוצאות בסוגריים "נחסל גם אותך". מישהו פה לקח מושכות, העביר תקציב, ניהל מדינה, הוציא אותנו מחושך לאור".



ינון: "אתה מדבר על שופרות ואתה נתת פה נאום סנגורי על הממשלה". 

כספית: "אני מדבר על מה שאני רוצה, לא סנגוריה, הנאום הזה הוא נאום של מה שאני חושב ומה שאני מאמין. בממשלה הזו יש 8 מפלגות, מהימין הכי רחוק עד השמאל הכי רחוק. ותודה גם לך, כי אתה הכשרת את עבאס והתהפכת כמו סטייק".

ינון: "זה כל כך מגוחך שאתם עוד מעיזים לדבר על שופרות. זה פשוט דבר מדהים. אתה מקריא פה שירי הלל לממשלה שהחזיקה שנה, שהתפרקה כי אין לה ציבור ואין לה תמיכה, אין לה קואליציה, ועל ראש ממשלה שהולך כי אין לו תמיכה. אם היא כל כך טובה למה היא התפרקה? למה בנט הולך? למה נתניהו מוביל בסקרים? אז מה עם המורים? הנהגים? העצמאים? הדלק? הסופר? אביתר? ההתיישבות החדשה? הכספים הקואליציוניים? ואני יכול להמשיך את הרשימה הזאת, אבל במקום זה בוא נשמע את לפיד, גדול שרלטני ישראל הולך להיות ראש ממשלה. עזוב כבר את בנט, הוא מיצה את העניין. שיקר, הבנו, הלך הבייתה, עשה את האקזיט שלו".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm