בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של שב"כ, ימ"מ וצה"ל, סוכלה חוליית טרור בת שלושה מחבלים מאיזור שכם, אשר אחראית לשורה של פיגועי ירי בגזרה לעבר כוחות צה"ל ואזרחים ישראלים בשבועות האחרונים. חבר הכנסת אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) נאם היום (שלישי) במליאת הכנסת במסגרת הנאומים בני הדקה, ועורר סערה.

אחמד טיבי נואם על חיסול המחבלים (קרדיט: טלגרם ערוץ הכנסת)

ח"כ טיבי אמר: "התבשרנו לרעה על חיסול והוצאה להורג של שלושה פלסטינים בשכם. המעשים האלה הם מעשי טרור על פי החוק הבינלאומי. רק סיום הכיבוש יביא לקץ האלימות ולא החיסולים האלה, הנפשעים והבוטים ביותר שהיו בשנים האחרונות". 

ברשתות החברתיות הרוחות סערו בעקבות נאומו של טיבי. ינון מגל כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אנחנו בדרך למלחמת העצמאות פרק ב', תתחילו להתכונן. אם חבר כנסת מרשה לעצמו לדבר כך במליאה זה קרוב"

הפעיל החברתי יוסף חדאד הגיב גם הוא לדבריו של בנט וכתב: "כזה דבר עוד לא היה! חבר כנסת בישראל מספיד במליאה מחבלים! השפל הכי גדול שכנסת ישראל ראתה אי פעם".

כאמור, במסגרת הפעילות בשכם, גורם ביטחוני עדכן כי הפעילות עדיין לא הסתיימה, ובמערכת הביטחון מעריכים כי לפחות מחבל אחד מתשתית הטרור שביצעה את פיגועי הירי - נותר בחיים. הגורם הוסיף כי כוחות הימ"מ פעלו ביומיים האחרונים בשטח ללכוד את המחבלים, ולאחר שהגיע מודיעין מדויק של השב"כ בשטח, פעלו גם כוחות מסוערבים של הימ"מ.