שדרני 103FM בן כספית וינון מגל פתחו את תוכניתם הבוקר (חמישי) בשיחה על יאיר נתניהו, בנו של יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו. יאיר מתח ביקורת על שר החוץ יאיר לפיד כשכתב בחשבון הטוויטר שלו: "אם תהיתם לאן הולכים כספי המסים שלכם. יאיר לפיד החליט לתרום חצי מליון דולר על חשבונכם לפליטים אפגנים בטג׳יקסטן". הציוץ הרתיח את כספית, שתקף בתגובה את בנו של רה"מ לשעבר.

כספית: "רציתי להקריא לך את הציוץ של יאיר נתניהו שלנו, הוא כמובן לקח את ההודעה של משרד החוץ, וכתב החצוף הקטן הזה, זה אני אומר, "אם תהיתם לאן הולכים כספי המיסים שלכם. יאיר לפיד החליט לתרום חצי מיליון דולר על חשבונכם לפליטים אפגנים בטג׳יקסטן". האיש הזה, שאני לא ידוע באיזה צלם הוא נברא, שהרגע בחור בשם ינון מגל התרים למשפחה שלו 3.5 מיליון שקלים למרות שהם שווים בין 50 ל-100 מיליון, שאני לא יודע איפה הוא עבד בחייו, היה פרסום שהוא איזה רבע שעה על האינטרנט, שחי כמו טפיל על חשבון הציבור מאז שהוא זוכר את עצמו.

איך אין לו בושה תגיד לי? איך לא יעלה לי הלחץ דם מהדבר הזה? אני צייצתי כמובן - אין לתאר את החוצפה, החזירות, חוסר המודעות של הטיפוס הזה, בן למשפחת מולטי מיליונרים, שהמוני העם תורמים לה מיליונים, אבל עינו צרה בפעילות הומניטרית (כמותה נעשתה פעמים רבות). אני אומר לו, לייצור הזה כן? יאיר לפיד לא מחליט דברים כאלה, זה לא עובר בכלל אצל שר חוץ, זה משרד החוץ. יש לזה אגף שלם".

מגל: "ברור שזה מגיע לשר החוץ".

כספית: "הוא מאשר את זה".

מגל: "אבל מה הטנטרום על יאיר נתניהו? אין לו זכות להגיד שהוא נגד התרומה? שעניי עירך קודמים? מה קרה? אין לו לגיטימציה לצייץ את דעתו בטוויטר? לא הבנתי".

כספית: "יקר שלי".

מגל: "מה אוסף הקללות על יאיר נתניהו?".

כספית: "מאיפה הבאת את זה שאין לו לגיטימציה? יש לו ולי יש לגיטימציה להגיד כי אני משתף בתוכנית את דעתי וזו דעתי המלומדת לאיש שמדבר על עניי עירך קודמים ולוקח 3.5 מיליון שקלים מעניי עירך. ואני לא מזכיר בהקשר הזה שבשיאו של גל הקורונה כשלא ידענו שיש חיסונים אבא של אותו בחור שלח את מיקי זוהר לוועדת הכספים לסחוט שם מיליון שקלים".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm