"אתה נציג הטבעונים בזוגלובק": עימות חריף פרץ הבוקר (רביעי) בוועדת העבודה של הכנסת בין סגן השר אביר קארה לבין רמי בז'ה, יו"ר פורום העצמאים בהסתדרות, על רקע מצוקת העצמאים ובעלי העסקים במשבר הקורונה

בז'ה האשים את קארה: "הוא נבחר לכנסת בשביל לעבוד למען עצמאים לא נגד השכירים, אבל הוא בוחר לעשות זאת בכל זאת, אנחנו נראה איך זה עוד ישתלם לו מאוד, אם תמשיך ככה לא תגיע רחוק, כדאי שתעשה את העבודה שלך בשביל זה נבחרת. כבר הבנו שלך אין כוח, אתה נבחרת בשם העצמאים ובשם העצמאים אתה לא עושה כלום". 

קארה לא נשאר חייב ומייד השיב: "אתה חושב שההסתדרות עובדת למען השכירים או למען מישהו במדינה? אתה שותף של ההסתדרות, אותו גוף שפוגע יום יום בעצמאים, שהקימה את פורום העצמאים כדי להשמיד את מה שאנחנו עושים, להשמיד את השוק החופשי בישראל, זו הסיבה שהביאו אותך אתה נציג של ההסתדרות, אתה נציג הטבעונים בזוגלובק, לא רק שלא עשית כלום אתה גם גורם נזקים בכל מקום שאתה הולך אליו מרגע שהתחלת בתפקיד". 

בז'ה ביקש מראש הוועדה: "קיבלתי את זכות הדיבור אני מבקש שתשתיקו אותו". לאחר שקארה השתתק הוא המשיך והאשים: "יושב סגן שר מטעם העצמאים ואני מצפה שילך עד הקצה כמו שאחרים יודעים לעשות במקרה שלנו וציפיתי שזה יקרה בדמות רשת ביטחון לעצמאים כבר בתקציב הזה".

קארה מיד התפרץ שוב בתגובה: "העברנו הצעת חוק כזו אחרי 29 שנים, נציג העצמאים הוא לא נציג ההסתדרות ולא נציג הקומוניזם במדינת ישראל. מהיום הראשון אתם פוגעים יום יום בבעלי העסקים בישראל". 

בז'ה בשלב זה ויתר וקם ממקומו: "לא לכבודי לשבת עם הבנאדם הזה תודה רבה שלום. לא לכבודנו לשבת עם בריונים". 

קארה הגיב: "אתה יכול ללכת, אתה עושה נזק לכל עצמאי בישראל".