חברת הכנסת אורית סטרוק (הציונות הדתית) טענה כי אירוע חריג התרחש היום (רביעי) במליאת הכנסת, לאחר ההצבעה של אישור "חוק החשמל" של רע"מ. היא טענה כי בתום הדיון, ניגשה לראש הממשלה נפתלי בנט, והתעמתה איתו על האופן בו הצביע על ההסתייגויות שהועלו. "איך אתה לא מתבייש? אתה יושב על כיסא ראש הממשלה בפתקים של תושבי ההתיישבות הצעירה", אמרה, ולדבריה - הוא השיב לה בתגובה: "עופי לי מהעיניים".

מהציונות הדתית, מפלגתה של חה"כ סטרוק, נמסר: "הבריונות ואיבוד העשתונות של בנט במליאת הכנסת והשיח הירוד כלפי ח"כ אורית סטרוק אינם ראויים. אורית מקדישה את חייה למען מדינת ישראל, שיח מבזה כלפיה  מבזה את המדבר ומבזה את הציבור בישראל. בנט תתנצל".

סערה בהצבעה על חוק החשמל: בנט קם להתעמת עם חברי האופוזיציה. צילום: ערוץ כנסת

הליכוד תקפו את בנט ומסרו: "הליכוד מגנה את המתקפה הגסה והמיזוגנית של בנט נגד ח״כ אורית סטרוק. אובדן העשתונות של בנט אינו מצדיק פגיעה מבישה בחברת כנסת".

יוסי דגן: "ראש הממשלה נפתלי בנט - חצי מיליון המתיישבים ביו"ש לא יעופו לך מהעיניים - ממחר הם מול משרדך"

ראש מועצת שומרון יוסי דגן תקף את רה"מ ומסר: "חצי מיליון המתיישבים ביו"ש לא יעופו לך מהעיניים - ממחר הם מול משרדך, בחומש הורסים לבדואים בנגב מאשרים - אוי לבושה. ממחר נקים מאהל מחאה מול משרדך בירושלים. באותו השבוע שהממשלה שלך מאשרת את חוק השערורייתי של החשמל למאחזים הבלתי חוקיים שמשתלטים על הנגב, הממשלה שלך מנתקת את החשמל והורסת ליהודים בחומש, אין מילים, זהו פרס לטרור ולעבריינות. ממשלת ישראל השבוע העבירה מסר ברור לכל אוייבי ישראל - העבריינות משתלמת, הטרור משתלם - המשיכו".

טרם נמסרה תגובה מלשכת רה"מ