ראש הממשלה נפתלי בנט פתח הערב (שני) את ישיבת הסיעה של מפלגתו בפנייה לחברי הסיעה: "אני מבקש מכם להתבונן במציאות, להרים את הראש מהטוויטר". 

נתניהו לבנט: "אתה לא מרמה טוב" (צילום: ערוץ הכנסת)

ראש הממשלה התייחס לטענות נגד כהונתו עם הישג של שישה מנדטים בלבד בבחירות, והבהיר כי אין בכוונתו להתנצל על כך, שכן לשיטתו אילולא עשה כן, "היינו מגיעים לבחירות חמישיות ושישיות והשיתוק היה נמשך". 

לשיטתו, כלל הנושאים בהם עוסקת הממשלה בימים אלו היו תחת הזנחה ארוכת שנים, ועל כן הוסיף: "אנחנו צריכים להיגמל מהניסיון להצטדק, זה לא יעזור. צריך להתמקד בעשייה שלנו, הצלנו את מדינת ישראל".

"אנחנו מתחילת הדרך תחת קמפיין פייק בעוצמות קשות ביותר", אמר ראש הממשלה. "האופוזיציה מעלה הצעות חוק פופוליסטיות, כל הדברים שהם הזניחו ופחדו לטפל בהם משך שנים", הוסיף.

בנט חתם את דבריו באומרו: "אני לא מתנצל כי אין לי על מה. לא שיניתי את הערכים שלי. אף אחד מאיתנו לא עשה זאת, הוצאנו את המדינה מסחרור". 

בתגובה לדברים נמסר מטעם מפלגת הליכוד: "אחרי שבנט גנב את הבחירות האחרונות ושיקר לכל בוחריו, היום הוא אומר שאין לו כוונה להתנצל. על זה אמר אריק אינשטיין: 'הוא לא שמע מה שאמרו לו, לכן היום הוא בעסק ביש… אז הוא לא למד שום לקח ואין לו שכל גם להצטער'".