חבר הכנסת שלמה קרעי ממפלגת הליכוד, שוחח היום (שני), עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM על שרת הפנים איילת שקד, ועל הסיכויים להקים עמה ממשלת ימין. קרעי תקף את שקד, אך במקביל אמר כי מחנה הימין יחבק אותה אם תפיל את הממשלה הנוכחית.

בפתח הריאיון אמר קרעי: "על איילת שקד קשה לסמוך, אני לא סומך על אף מילה שהיא תאמר כי היא ובנט הפרו את ההתחייבויות שלהם לבוחרים באופן מלא. היא אומרת שנשארה אותה איילת שקד עם ערכים ימניים, אבל גנץ שר הביטחון איש שמאל מכריז על ארגונים כארגוני טרור, וקמים לו ממפלגת העבודה ומרצ ורע"מ ותוקפים אותו על כך".

קרעי נשאל האם לפי דבריה של שקד כי "כל עוד הממשלה עובדת טוב אני חלק ממנה", אפשר להפוך את התמונה על פיה, והשיב: "ודאי שכן אני חושב שהיא רואה את גנץ קורץ לימין, בסוף יש מתח בינה לבין גנץ מי יעשה את המהלך ראשון. אם גנץ יעשה מהלך, הוא יהפוך להיות ראש ממשלת ימין, איש שמאל ראש ממשלת ימין, ואם שקד תעשה מהלך יחבקו אותה בחזרה במחנה הלאומי".

אם שקד מפילה עכשיו את הממשלה אתה מקבל אותה בזרועות פתוחות?
"אין שום ספק למרות שאנחנו כועסים עליה מאוד למרות מה שהיא עשתה ולא מאמינים לה לאף מילה, אם היא תעשה מעשה ותפיל את הממשלה הרעה הזאת שאנחנו רואים כמה היא מסוכנת למדינת ישראל. כמה היא ממשלת מרמה והונאה שממשלת ישראל יושבת על כתפיהם של מועצת השורא, אם שקד תעצור את הפסטיבל המגעיל זהה היא תתקבל בברכה".

שלמה קרעי (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
שלמה קרעי (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)

בנושא הסיכויים להקים ממשלת ימין עם מפלגת ימינה, אמר קרעי: "קשה מאוד להאמין לשקד אחרי שהיא עשתה את המעשה והקימה, אולי בעצם חוללה את הממשלה הרעה הזאת, אבל בסופו של דבר אם יעשו מעשה כזה זה יהיה רק לטובתם האישית. שקד או גנץ או לא משנה מי שיבין, אחרי שהתקציב יעבור אני לא חושב שאף אחד מהם יעז להפיל את התקציב כי הם לא רוצים להיפגע ציבורית על זה ששוב לא יהיה תקציב בגללם".

באשר לשאלה, האם ימינה כשרה למען הקמת ממשלה, השיב: "אדם נבחן לפי מעשיו, ברגע שימינה גם בהקמת הממשלה הזו אם היו ניצבים איתנו כסלע איתן מול מחנה השמאל הייתה קמה ממשלת ימין. הם בחרו לעשות מעשה שיביא אותם לכס ראש הממשלה, רימו את הבוחרים שלהם".

קרעי סיכם את דבריו: "בפוליטיקה הם כנראה לא הרמאים היחידים. אם תהיה היתכנות להקמת ממשלת ימין עם כאלה שיהיו מוכנים לקבל את קווי היסוד של הממשלה".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm