בן כספית וינון מגל התייחסו הבוקר (שלישי) בפתח תוכניתם ב-103FM לפרסומים כי ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, אמר לראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד כי הם אינם רצויים בעירו. 

"זו ההשפעה הרעילה והנוראית של אותה ישות המכונה נתניהו על הציבוריות, על הליכוד, על אדם חביב כמו יאיר רביבו שרה"מ אומר 'אני נמצא ברמלה בא לבקר אצלך לבדוק מה אתה צריך ולסייע לעיר' והוא במרמה והפרת אמונים, יאיר רביבו תתבע אותי, אתה עשית הפרת אמונים היום", אמר כספית.

"אין לך אישור למצוא חן בעיני קיסריה, עדיף שתממן להם את תיקון המזגן על חשבונך במקום לסרב לזה שרה"מ ושרת הפנים יבואו לעזור לתושבי העיר שלך, פשוט מרמה והפרת אמונים", הוסיף. בתגובה לדבריו אמר מגל: "עוד מרואיין הלך", כספית הסתייג: "הוא יעלה אל תדאג". 

בהמשך התוכנית, התייחסו השניים גם לפרסומים כי הזוג נתניהו שילמו כרבע מהמחיר עבור לינה בסוויטה הנשיאותית במלון בחיפה. בתוך כך, משום שלח"כ אסור לקבל מתנות, הורה ראש הממשלה לשעבר לשלם את ההפרש.

בן הגיב כי "ליברמן אמר על נתניהו שהוא השווה את עצמו למסי, מסי מידי פעם משלם על משהו. לי לא היה ספק שהדבר הזה לא ישולם, הוא הורה לשלם, למי הוא הורה לשלם? מה זו המחלה הפטולוגית הזו? אתה לא מסוגל להגיד לה, 'לא יממנו את זה!". 

ינון לא התרגש וניסה להסיט את הנושא, "זה לא שאין פה קורונה, אין פה חל"ת. מה עושה נתניהו? מורה, מורה לשלם. אני לא מבין איך צחי נוי השתלב באירוע, כששמעתי את זה הבנתי שילכו לי עשר דקות מהחיים, איתך בפתח התוכנית".