"אני משוכנע שהתקציב יאושר בסופו של דבר": הקואליציה תצטרך להוכיח את עצמה בשבועות הקרובים, באתגר העברת התקציב, שלא עבר בקואליציות הקודמות. על הסוגייה הזו, שוחח שר התיירות יואל רזבוזוב (יש עתיד) הבוקר (ראשון) עם גדי נס בתוכניתו ברדיו צפון 104.5FM, והביע מסר אופטימי: "הממשלה מורכבת, אבל אנחנו יודעים לעבוד יחד". 

כשנשאל מה יעלה בגורל דיוני התקציב, השיב: "אחרי שלוש שנים בהן לא עבר תקציב בגלל גחמות אישיות, אנחנו מעבירים תקציב שישפיע על חייו של כל אזרח, מקווה שנעביר כמו שצריך". "תמיד עד הרגע האחרון כל אחד מנסה להביא את ההישג שלו", התייחס רזבוזוב להצהרותיו של שר הבריאות ניצן הורוביץ, "זה בסדר ולגיטמי".

"אני חושב שהמטרה היא להעביר תקציב", הוסיף. "כל משרד רוצה את התקציב הכי טוב. הממשלה הזאת היא מורכבת, ותמיד צריכים להיות עם האצבע על הדופק. היתרון הוא שאנחנו יודעים לדבר אחד עם השני, ויודעים לעבוד ביחד, גם יודעים לפרגן ולהתחלק בקרדיט".

על היענות הציבור לחיסון השלישי נגד הקורונה, אמר רזבוזוב: "יש היענות. מה שעובד זה החיסונים והמסכות. אנחנו דוחפים לשם כדי להימנע מפגיעה בכלכלה. זאת החלטה נכונה, ככה צריך לנהל את המשבר".

על המחירים הגבוהים בתחום התיירות עליו מופקד: "עצרתי את הקמפיין לעידוד תיירות בארץ, והלכתי להידברות עם המלונאים. 40 מלונות החליטו להוריד מחירים. אנחנו נצא בקמפיין חדש, נראה לאנשים שאפשר לעשות נופש במחירים זולים".