ח"כ אמילי מואטי שוחחה היום (שלישי) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM והתייחסה ל"נאום החמוצים החדשים" של ראש ההמשלה נפתלי בנט: "לא חשתי שהוא דיבר לנתניהו בשפתו אלא שבמובן מסוים יש כאן הבעת עמדה כלפי אדם שהיה לו המון זמן אבא רוחני. בנט היה צריך במובן מסוים להתנער מהצל של נתניהו והוא עשה את זה בצורה מאוד מרשימה, אני חושבת, ואף מפתיעה. אותי לפחות. לא ציפיתי ממנו ליכולת הזאת להשיב להם בשפתם, הייתה לו המון יראה כלפי נתניהו". 

בהמשך, התייחסה ח"כ מואטי גם לעובדה כי רה"מ בנט כינה את נתניהו במשך כ-15 פעמים חבר כנסת, זאת לאחר שלפני כשבועיים הוא קרא לו בטעות רה"מ, ואמרה: "הוא חש שהוא צריך לתקוע יתדות במעמדו החדש וזאת דרך טובה לעשות את זה. האמת שכולנו מתבלבלים, כבודו במקומו מונח והוא ראש הממשלה שכיהן הכי הרבה זמן. גם אני לפעמים מוצאת את עצמי, עם כל הסלידה העמוקה, אומרת רה"מ בנימין נתניהו, וזה בסדר".



חברת הכנסת מטעם מפלגת העבודה שיתפה גם בתחושותיה על הלילות הלבנים בכנסת ועל היעדרותם של חברי האופוזיציה מההצבעות בתקופה האחרונה ואמרה: "הם התעייפו. אלו אנשים שנמצאים הרבה שנים במערכת והסיטואציה החדשה שנכפתה עליהם, במובן מסוים, לא מחזיקה הרבה זמן מעמד. זה אנשים לא צעירים וקשה להם וחלקם התעייפו והלכו הביתה". 

בסיום, אמרה ח"כ מואטי בתגובה לאמירתו של יו"ר מפלגת נעם אבי מעוז שפסיקת בג"ץ שהורתה לממשלה לאפשר בתוך חצי שנה גם לזוגות להט"ב להביא ילדים בהליך פונדקאות היא פגיעה בערכים ובסמלים היהודים: "אני בעד שוויון לכולם. זאת הדרך של האדם לבחור את דרכו בחיים ולעצב את חזונו. לגבי ח"כ מעוז, אנחנו מאוד לא מסכימים על המון נקודות. יכול להיות שאם הוא יצבור מספיק הערכה ציבורית אז אנחנו יום אחד נעשה חילוף והוא יישב בקואליציה ואולי יוכל לממש את הרעיונות שלו". 

"יש פער גדול בין איך שדברים באים לידי ביטוי במליאה, בשיחות ובאינטראקציות בין חברי כנסת, לבין איך שזה נראה בסיקור התקשורתי של זה. אני מאמינה שגם אבי מעוז חושב שתפיסת העולם שלו, שאני לחלוטין לא מסכימה איתה, היא המיטיבה עם העם היושב בציון. רוב חברי הכנסת באים בטוב, אני מגלה את זה כל יום מחדש", הוסיפה.