"העיסוק במצעד הדגלים מביך": הצעדה המתוכננת היום (שלישי) בירושלים ממשיכה לעורר הדים בכל קצוות המפה הפוליטית, והביקורת על עצם קיום המצעד, שעל ידי חלק מהשמאל נחשב לפרובוקטיבי, נענית בתגובה חריפה מהימין. חבר הכנסת אופיר סופר (הציונות הדתית) אמר הבוקר לגדי נס ברדיו צפון 104.5FM: "לצעוד עם דגלי ישראל בירושלים זה טריוויאלי. זה לא מתלהם, זה מתבקש"

"מאוד מביך אותי שבעקבות המובן מאליו במדינת ישראל מתעורר דיון ציבורי כזה", הוסיף. "אנחנו צועדים עם דגלי ישראל איפה שצריך וכמובן בבירה בירושלים ואם הצבא צריך להידרש להגן אז הוא תמיד ערוך ומוכן, והוא צריך לעשות את ההערכות שלו".

חבר הכנסת מהציונות הדתית תקף את ממשלת בנט-לפיד: "אני מוטרד. אני לא חושב שהממשלה הזאת מתפקדת. אני שומע את הדיווח שיצומצם מספר חברי הכנסת בוועדות. אני חשבתי שהבטיחו לנו שזו ממשלה שבאה לעבוד. אנחנו כנראה לא נראה ממשלה שעובדת. אין לה שום פקטור מאחד, והדבר שיחזיק אותה זה 'רק לא ביבי'. אני לא חושב שביבי צריך לזוז".

ח''כ אופיר סופר (צילום: יוסי אלוני)
ח''כ אופיר סופר (צילום: יוסי אלוני)

"הכיוון שנפתלי בנט הולך אליו זה צעד טקטי לפי המינויים שהוא הולך עליהם. למשל, המינוי של עמוס ידלין (לתפקיד ראש המל"ל, ע"ע) אחרי אני עוקב בחרדה. הדבר שאתה מצפה מראש הממשלה זה שישים את המדינה לפני הכל, ולא את עצמו לפני הכל", אמר סופר. "אני חושב שאצל כחול לבן זה בא ממקום אחר, (הקמת ממשלת האחדות) הייתה צעד לא מתוכנן. אצל בנט זה היה צעד יותר מתוכנן".