לאחר שנכנס הבוקר (שני) לתפקידו כשר האוצר, נאם יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, בישיבת הסיעה, אליה הגיע גם ח"כ אלי אבידר, שאיים אתמול להתפצל מהסיעה ולהתנהל כח"כ עצמאי.

"אני רוצה להודות לחבריי בסיעה על הגיבוי במשך אותם כמעט שלוש שנים שהלכנו במדבר. כבשנו את בלפור כמו את הבאסטיליה. המצב גן עדן. אין דבר כזה שכל המחלוקות נפתרו, אבל גם עכשיו וגם אתמול בהצבעה אנחנו מקשה אחת. לפעמים נתחבק, לפעמים נריב, לפעמים נלך מכות. יש לנו חזון ואף אחד מהאנשים שיושבים כאן לא בא בשביל התפקיד", פתח ליברמן את דבריו בהתייחסות לבעיות הפנימיות במפלגה.

"ישבתי עם בנט לפני הקמת הממשלה ודיברנו על התקציב והאתגרים הכלכליים. מה שמופיע בהסכם הקואליציוני הוא שצריך להעביר תקציב תוך 140 יום. צריך להבין שיש לנו חגי תשרי באמצע, ולכן צריך להתמקד בתקציב הדו שנתי בדגש על 2022. לא נצליח להשפיע כמעט על תקציב 2021. יש עכשיו שרים חדשים. אני היום אפגש עם נגיד בנק ישראל, יו"ר ההסתדרות, נשיא התאחדות התעשיינים ונשיא איגוד המעסיקים. נדון בכל ההיבטים ביחסי העבודה", הוסיף, והתחייב שלא להעלות מיסים.

בהמשך התייחס גם לסוגייה האיראנית ולנאומו של נתניהו אתמול: "נתניהו משאיר מצב הכי בעייתי שאפשר, אני לא רוצה לפרט, אבל במדיניות שלו כלפי איראן היו הרבה הצהרות ופחות חוסר יכולת לטפל בדברים בסיסיים".

"מקווה שש"ס ויהדות התורה יבלו הרבה מאוד שנים באופוזיציה. אני לא נוקם ולא נוטר, אין לי שום עניין לפגוע בחיים שלהם, אבל אני גם לא מוכן שיפגעו בחיים שלי", הוסיף ליברמן.